۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کارگر بازوی حرکت جامعه است

سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: کارگر بازوی حرکت جامعه است که در هر مذهب و اندیشه‌ای اعتبار و جایگاهی والا دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حیدریان امروز _دوشنبه، دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ در ویژه برنامه روز جهانی کار و کارگر که در شورای اسلامی شهر کاشان برگزار شد، ضمن اشاره به شعار ویژه سال و درایت انتخاب آن توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: کار در اسلام جایگاه ویژه ای دارد، کارگر بازوی حرکت جامعه است که در هر مذهب و اندیشه‌ای اعتبار و جایگاهی والا دارد باید تلاش کنیم تا فرزندان این جامعه پر تلاش و کار محور در راستای دانش بنیان عمل کنند.

وی با بیان اینکه الزام کار مفید و کاری که بهترین و پرثمرترین، تمیز و طیب‌ترین محصول را ارائه کند نیاز جامعه است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با توجه به ضرورت دانش بنیان بودن تولیدات و ماندگاری این محصولات در بازار تاکید دارند زیرا در تولیدی که متکی بر دانش بنیان باشد فرصت‌های شغلی جدید را به وجود می‌آید.

ارزش کار و کارگر بسیار بالاست زیرا ثروت‌ساز است

علیرضا عرب بیگی، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر کاشان نیز اظهار کرد: ارزش کار و کارگر بسیار بالاست زیرا کارگران ثروت ساز جامعه هستند لذا باید عادلانه مورد تکریم واقع شوند.

وی افزود: متأسفانه در جوامع ما توزیع عادلانه ای در مورد تقدیر از کارگر صورت نگرفته است در حالی که همیشه کارگران در صحنه حضور فعال داشته و نقش سازندگی ایفا کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: کاشان ۲۵۰ شهید کارگر را تقدیم انقلاب کرده است که نشان از حضور پر رنگ کارگران در تمام عرصه‌ها است، کارگران کسانی هستند که برخورداری کمتری دارند، مظلوم‌ترین، کم‌خطرترین و پر تلاش ترین قشر جامعه هستند.

وی تاکید کرد: اگر کارگران شرکتی خوب کار نکنند کار فرمایی به محصولش افتخار نخواهد کرد بنابراین افتخارات هر واحد تولیدی به کاربران و کارگرانش است.

عرب بیگی تصریح کرد: در نظام ما که نظام الهی است، باید نقش کارگر مورد توجه ویژه قرار گیرد و در طول سال نیز از این تلاشگران تقدیر شود.

به گزارش ایمنا، همزمان با روز جهانی کار و کارگر مراسم تقدیر از کارگران و معلمان نمونه در شورای اسلامی شهر کاشان با حضور مسئولان برگزار شد.

کد خبر 572500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.