کرمان پایتخت مقاومت ایران است

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه این شهر پایتخت مقاومت ایران است، گفت: شهر کرمان امروز به‌واسطه وجود مرقد مقدس «سردارسلیمانی» شایسته این نام شده و بی‌شک دیگر یک شهر عادی نیست و مردم دنیا به آن چشم دوخته‌اند.

علیرضا نادری در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسئولان باید تلاش مضاعفی برای احقاق‌حق مردم کرمان داشته باشند؛ تلاش شورای اسلامی شهر و شهردار نیز بر خدمت صادقانه به مردم نجیب این شهر است.
وی حضرت علی (ع) را نماد مجسم عدالت و آئینه تمام‌نمای اسلام دانست و گفت: از تمام افرادی که به اعضای شورای ششم برای خدمت‌گزاری به مردم اعتماد کردند، تشکر می‌کنم و این را از جانب خدمت‌گزاران شهروندان در شورای ششم عرض می‌کنم که از ابتدا، سعی بر خدمت صادقانه داشته‌ایم و تلاش داریم در مسیر عدالت قدم برداریم و هیچ اقدامی بر خلاف عدالت، انجام ندهیم.

رئیس شورای شهر کرمان ادامه داد: خدمت‌گزاران شهروندان در شورای اسلامی شهر کرمان تلاش می‌کنند با مردم صادق باشند، دنبال منافع شخصی خود نباشند و تنها به فرمان ولی امر مسلمین، با اقدامات صادقانه و جهادگرانه در خدمت شهروندان باشند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر از همان ابتدای تشکیل این دوره از شورا تمام توان خود را برای انجام مهم‌ترین وظیفه خود یعنی انتخاب شهردار به‌کار گرفتند و سعی کردیم شهرداری توانمند، سالم، صادق و تا حد امکان عادل را برای اداره شهر کرمان انتخاب کنیم.

نادری افزود: در فرایند انتخاب شهردار، ۱۲۶ نفر که از طرق مختلف به شورای اسلامی شهر معرفی شده بودند، بررسی شدند و از این بین، "سعید شَعرباف" به‌عنوان شهردار کرمان انتخاب شد.

وی ادامه داد: اعتقاد تمام اعضای شورای ششم این است که شهروندان کرمان شایسته بهترین خدمت هستند، عده‌ای خودشان زبان گویا دارند و حق خود را مطالبه می‌کنند؛ اما هرچه شهروندان قانع‌تر باشند، بار مسئولیت بر گردن مسئولان سنگین‌تر می‌شود و مسئولان باید تلاش مضاعفی برای احقاق‌حق آن‌ها داشته باشند؛ تلاش شورای اسلامی شهر و شهردار نیز بر خدمت صادقانه به شهروندان کرمان است.‌

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه شهر کرمان امروز به‌عنوان پایتخت مقاومت یا جهان‌شهر مقاومت مطرح است، گفت: شهر کرمان امروز به‌واسطه وجود مرقد مقدس سردار سلیمانی، شایسته این نام شده و بی‌شک دیگر یک شهر عادی نیست و مردم دنیا به آن چشم دوخته‌اند.

کد خبر 572465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.