هشدار شهرداری مشهد به شهروندان و زائران

روابط عمومی معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی این کلان‌شهر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اطلاعیه معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد آمده است:

«به اطلاع کلیه زائران و مجاوران رضوی می‌رسانیم با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش گسترده باران و احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌های شهری در سطح کلان‌شهر مشهد از بعد از ظهر امروز _دوشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ به جهت جلوگیری از بروز هر گونه خسارت احتمالی تقاضا می‌شود موارد ذیل مورد توجه قرار گیرد.

۱. شهروندان از حضور غیرضروری در ییلاقات اطراف شهر مشهد و برپا کردن چادر و اتراق در مجاورت مسیل‌ها، مسیرهای رودخانه و سطوح شیبدار جدا خودداری کنند.

۲. از کلیه زائران و مجاوران تقاضا می‌شود به هنگام وقوع بارش باران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از ترددهای غیرضروری در معابر سطح شهر خودداری کنند.

۳. با توجه به پیش‌بینی حجم گسترده بارش‌ها از شهروندان تقاضا می‌شود تمهیدات لازم برای ممانعت از ورود آب به داخل ساختمان‌ها و انبارها که تراز ارتفاعی آن‌ها از سطح معابر پایین‌تر است را در نظر بگیرند.

۴. از کلیه زائران و میهمانان شهر امام مهربانی‌ها تقاضا می‌شود برای اسکان در مکان‌های مناسب تمهیدات لازم را داشته باشند و در صورت نیاز جهت دریافت راهنمایی بیشتر با شماره تلفن ۰۵۱-۳۷۰۴۵ و یا سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس حاصل فرمایند.

۵. با توجه به اهمیت حفظ ایمنی شهروندان، کلیه بوستان‌های مستقر در مجاورت مسیل‌ها، رودخانه‌ها و ارتفاعات شهر نیز تعطیل خواهد بود» .

کد خبر 572462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.