آغاز به کار سامانه بلیط‌فروشی دیدار سپاهان و استقلال

بلیط‌فروشی دیدار سپاهان و استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز شروع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان تیم استقلال است. بلیط‌فروشی این دیدار، امروز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶:۳۰ در سایت تیکت و سایت رسمی باشگاه سپاهان انجام می‌شود و ۲۱ هزار و ۱۰۰ بلیط فروخته می‌شود که ۱۹ هزار بلیط به هواداران سپاهان و دوهزار و صد بلیط نیز به هواداران استقلال تعلق دارد. هواداران برای تهیه بلیط می‌توانند به آدرس www.sepahansc.ir و www.basa.ir/ticket مراجعه کنند.

برای خرید بلیط دیدار سپاهان و استقلال اینجا یا اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است با اعلام روابط عمومی باشگاه سپاهان طبق دستورالعمل، ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای استقرار هواداران در نظر گرفته شده است. هواداران هنگام مراجعه به ورزشگاه باید حتماً کارت شناسایی، کارت دو دوز واکسیناسیون و پرینت یا نسخه الکترونیکی بلیط خود را به همراه داشته باشند. در روز بازی هواداران می‌توانند از ورودی‌های غربی، شرقی و جنوبی وارد ورزشگاه نقش جهان شوند که در همه آن‌ها گیت‌های الکترونیکی آماده به کار هستند همچنین پارکینگ‌های ورزشگاه نقش جهان برای رفاه حال هواداران دو تیم به طور مجزا مشخص شده است.

کد خبر 572427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 63
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ورزشگاه مگه۷۵هزارنفری نیست؟پس این چه مسخره بازییه ۲۱هزارنفر؟درورزشگاه روببندین خب الان من استقلالی بلیط گیرم نمیادبرم بازی روببینم
  • محمدمهدی تلاوری IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    2 0
    استقلال خیلی خوبه برتراز همه ی تیم ها