برپایی نشست‌های هفتگی اصحاب رسانه با مدیران شهری

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: این اداره کل نسبت‌به برگزاری نشست‌های هفتگی اصحاب رسانه با مدیران شهری در فضایی صمیمانه، اقدام کرده است تا فرصتی را برای تعامل این دو با یکدیگر فراهم کند.

به گزارش ایمنا، محمدحسن مردانی اظهار کرد: نشست‌های صمیمانه با خبرنگاران به منظور ایجاد فضایی صمیمانه میان مدیریت شهری و اصحاب رسانه و فارغ از آداب و رسوم متعارف در جلسات رسمی و کلیشه‌ای، به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این جلسات، خبرنگاران به بیان دغدغه‌ها و پرسش‌های خود در حوزه‌های مربوطه می‌پردازند و مدیران شهری نیز برنامه‌ها و اقدامات خود را ترسیم می‌کنند و از این طریق، افق‌های پیش روی مدیریت شهری را به اطلاع شهروندان می‌رسانند.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: نشست‌های صمیمانه هر هفته با حضور تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها، به میزبانی یکی از مدیران شهری برگزار می‌شود؛ چنان‌که نخستین نشست در هفته گذشته با حضور مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و نشست دوم در هفته جاری با حضور مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه برگزار شد.

وی، تولید محتوای خبری براساس تحلیل و نگاه نقادانه خبرنگاران را از رویکردهای این مجموعه نشست‌ها دانست و تاکید کرد: مدیریت شهری اصفهان علاقه‌مند است که اصحاب رسانه در موضوعات مختلف به تولید محتوا بپردازند و اخبار و اطلاعات را برمبنای تحلیل، نگرش و نگاه نقادانه خود تهیه کنند؛ تا چراغ راهی برای شناسایی بهتر معضلات شهر از سوی مدیران شهری باشد.

مردانی خاطرنشان کرد: در این نشست‌های صمیمانه، گاه موضوعاتی چالشی مورد گفت‌وگو قرار گرفته است و مدیران مربوطه از خبرنگاران دعوت کرده‌اند تا در یک بازدید میدانی از مجموعه مدیریتی‌شان، به بررسی دقیق‌تر مسائل بپردازند.

وی گفت: نشست‌های صمیمانه با خبرنگاران، سازوکار و ضوابط تازه‌ای را در زمینه حمایت‌های مدیریت شهری از رسانه‌ها دنبال می‌کند که مبنای آن، حمایت عادلانه و مناسب‌تر از رسانه‌های فعال در زمینه تولید و نشر محتواهای ارزنده است.

کد خبر 572417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.