تعطیلی‌های لیگ به ضرر ذوب‌آهن شد/رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول دورازدسترس نیست

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در یک گفت‌وگوی اختصاصی، از وضعیت این تیم برای شروع‌ مجدد لیگ‌برتر صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ‌برتر فوتبال ایران پس از وقفه‌ای سه هفته‌ای روز سه‌شنبه از سر گرفته می‌شود. در این فاصله تعطیلی لیگ تیم فوتبال ذوب‌آهن به یک اردوی دو هفته‌ای در تهران رفته تا خودش را مهیای شروع‌مجدد لیگ کند. ذوب‌آهن چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب هفته بیست و پنجم و در تهران با تیم فوتبال هوادار دیدار خواهد کرد.

در حاشیه اردوی گاندوهای اصفهانی به‌سراغ «حسین شنانی» وینگر سبزپوشان ذوب‌آهن رفتیم تا در خصوص شرایط اردو، ذوب‌آهن و تعطیلی لیگ صحبت کنیم؛ این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

هم‌اکنون شرایط ذوب‌آهن در این اردو چگونه است؟
نزدیک به ۱۰ روز است که در اردوی آماده‌سازی به‌سر می‌بریم و اردوی خیلی‌خوبی را پشت سر گذاشتیم. دو بازی دوستانه انجام دادیم و در مقابل تیم پرمهره مس رفسنجان، محک خوبی خوردیم و به پیروزیدست یافتیم. در بازی دوم مقابل پدیده هم عملکرد خیلی‌خوبی به نمایش گذاشتیم. پس از یک ریکاوری کوتاه‌مدت، از شنبه تمریناتمان را پیگیری کرده‌ایم و آماده می‌شویم تا در مقابل هوادار یک نتیجه خوب به‌دست بیاوریم.

تقابل با هوادار تهران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
دیدار با هوادار خصوصاً در زمین این تیم سخت خواهد بود؛ آنان نیز برای پیروزی به زمین خواهند آمد اما ما ذوب‌آهنیم و چون بازی رفت را در خانه شکست خوردیم، به‌دنبال پیروزی هستیم؛ چرا که اگر سه امتیاز این بازی را کسب نکنیم نمی‌توانیم به بالای جدول فکر کنیم.

با توجه به جایگاه و امتیازتان در جدول می‌توان به کسب سهمیه امیدوار بود؟
شش بازی سخت پیش‌روی ما است. می‌شود به سهمیه آسیا فکر کرد اما باید سعی خود را دو برابر کنیم. هر کسی که تا به اینجا بازی کرده، اگر پر قدرت‌تر در زمین ظاهر شود، سهمیه قطعاً برایمان دور از دسترس نیست.

نظرتان درباره وقفه‌های بیش از حد میان بازی‌های لیگ چیست؟
تعطیلی لیگ، خیلی به ضرر تیم ما تمام شد؛ اگر پس از آن نتایج درخشان و پیروزی‌های متوالی لیگ برای نخستین‌بار تعطیل نمی‌شد، شک نکنید به روند بردهایمان ادامه می‌دادیم؛ اما لیگ به‌مدت دو هفته تعطیل و پس از آن یک بازی انجام دادیم که به شکست ما منجر شد و دوباره نیز سه هفته به تعطیلات رفتیم. با انجام بازی‌های دوستانه، شرایط‌مان بهتر شده و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در بازی‌های لیگ‌برتر نباشیم.

در پایان وضعیت شخصی‌تان برای هفته‌های آتی چگونه است؟
شرایط خودم هم خیلی‌خوب است و اگر کادر فنی صلاح بداند در خدمت ذوب‌آهن هستم تا به تیمم برای کسب پیروزی‌ها کمک کنم.

کد خبر 572367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.