عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از هزینه هفت میلیاردی نظافت معابر روانسر تا توزیع لوازم یدکی میان رانندگان اتوبوس و برگزاری آیین ۴۰۰ ساله شیردوشان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

هزینه ۷ میلیارد ریالی نظافت معابر روانسر

فرهاد تاب‌زر، شهردار روانسر گفت: در حال حاضر ماهانه بیش از هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای نظافت و رفت و روب معابر و جمع آوری زباله‌های شهر روانسر هزینه می‌شود.

برنامه‌های فرهنگی شهرداری لار

نواز شریفی لاری، شهردار لار مرکز لارستان فارس گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های فرهنگی، هنری و یا مذهبی این شهر یا مشارکت دارد و یا این برنامه‌ها با محوریت و نقش مستقیم خود مدیریت شهری انجام می‌شود.

میزبانی نیاسر از جشنواره گل‌محمدی و گلاب‌گیری

احسان کوزه‌گر، شهردار نیاسر از توابع کاشان گفت: این شهر پس از ۲ سال به دلیل ویروس کرونا، میزبان برگزاری جشن گل‌محمدی و گلاب‌گیری است.

برگزاری آئین ۴۰۰ ساله «شیردوشان» در دیباج

محسن امینیان، شهردار دیباج گفت: هفتمین آئین شیردوشان (امامدر) در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر دیباج از توابع شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری بروجن

حمزه‌علی ولییان، شهردار بروجن با اشاره به بودجه ۳۵۰ میلیارد ریالی این شهر در سال ۱۴۰۰ گفت: با تلاش‌های انجام شده، ۱۰۰ درصد این بودجه تحقق پیدا کرد.

کاهش ۱۵.۴۴ درصدی صدور پروانه ساختمانی در خمین

حمید احمدی، سرپرست شهرداری خمین از کاهش ۱۵.۴۴ درصدی صدور پروانه ساختمانی در سال گذشته خبر داد و گفت: ۲۴۱ پروانه ساختمانی برای ملک‌های ساختمانی پارسال در این شهر صادر شد.

نبود طرح جامع هدایت آب‌های سطحی در شهرکرد

محمدرضا محمدیان، معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد دلیل آب گرفتگی معابر شهرکرد در زمان بارش، مخصوصاً بارش‌های رگباری موقت و شدید روز گذشته شهرکرد را ناشی از نبود طرح جامع به منظور هدایت آب‌های سطحی بیان کرد.

توزیع لوازم یدکی میان رانندگان ناوگان اتوبوسرانی قدس

سعید شهلی، شهردار قدس ضمن تشکر از پیگیری‌ها و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی و نماینده شورا در سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر، با اشاره به اخذ و تأمین اعتبار لوازم یدکی اتوبوس به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از وزارت کشور، از توزیع این اقلام میان رانندگان اتوبوس با نظارت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قدس خبر داد.

فضاسازی شهر قزوین به مناسبت روز کارگر

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر فضای شهر با نصب پیام‌های مناسبتی در قالب تبلیغات محیطی آماده‌سازی شد.

کد خبر 572287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.