جامعه کارگری استان اصفهان موفق به کسب ۵رتبه ملی شد

دبیر سی‌وسومین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید گفت: جامعه کارگری و تولید استان اصفهان در سال گذشته موفق به پنج رتبه ملی شده است. شورای خدمات بهداشتی شامل اداره کل تامین اجتماعی، مدیریت درمان، مرکز بهداشت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا پرنده امروز _یکشنبه یازدهم اردیبهشت_ در سی و سومین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید همزمان با روز جهانی کارگر در سالن شهید بهشتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: در هفته کارگر تاکنون ۲۵۰ برنامه در واحدهای اقتصادی، تشکلات و جامعه کارگری در استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ها نمادی از تجلیل کارگران و کارفرمایان نمونه است. در راستای حفظ صیانت، حقوق، رفاه و معیشت کارگران باید اقدامات بنیادین را در واحدهای اقتصادی دنبال کنیم تا حق مطلب برای جامعه کارگری ایفا شود.

دبیر سی و سومین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید تصریح کرد: وزارت کار مکلف است در راستای شکوفایی جامعه کارگری و افزایش بهره‌وری، نیروی خلاق و نوآور را شناسایی کند. در سال گذشته وزارت رفاه اعلام کرد که حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران استان اصفهان در این سامانه ثبت نام کردند و از این تعداد هزار و ۹۰۰ نفر در بخش صنعت، هزار و ۲۰۰ نفر در بخش خدمات و ۲۶۰ نفر در بخش کشاورزی ثبت نام کردند.

پرنده اضافه کرد: برای جشنواره امسال ۱۱ داور از دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مختلف اصفهان انتخاب شدند. خوشبختانه سه نفر کارگر نمونه در سطح استان و سه گروه کار نمونه به وزارتخانه معرفی شدند. گروه کار ملی از مرکز پارک فناوری اصفهان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت نیروی کار در استان اصفهان ۴۰۶ خانه بهداشت کارگری وجود دارد که در این واحدها به کارگران خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

دبیر سی و سومین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید با بیان اینکه حدود ۵۳ خانه بهداشت نمونه استانی و ۲۴ خانه نمونه شهرستانی شدند، گفت: از این رو با معرفی چهار استادیار توانستیم خانه بهداشت ملی را کسب کنیم. کارفرمای سلامت محور تمام شاخص‌های سلامت کارگران را رعایت کرده و توانستند رتبه ملی کشور را کسب کنند.

پرنده گفت: جامعه کارگری و تولید استان اصفهان در سال گذشته موفق به کسب پنج رتبه ملی شده است، شورای خدمات بهداشتی شامل اداره کل تأمین اجتماعی، مدیریت درمان، مرکز بهداشت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه اول کشور را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 572253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.