مدیریت شهری ری آماده برگزاری مراسم عید فطر

شهردار شهرری از آمادگی مدیریت شهری برای خدمات‌‎‌رسانی به نمازگزاران و برگزاری نماز عید سعید فطر در فضای باز ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.

سیدمحمد ناظم‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید فطر، شهرداری ری با فضاسازی محیطی در میادین، معابر و بزرگراه‌ها، اکران پیام‌های تبریک در تلویزیون‌های شهری و موقعیت‌های تبلیغات محیطی و آذین‌بندی شهر با پارچه‌های ریسه‌ای و نوری، المان‌های نوری و پرچم‌های رنگی به استقبال عید سعید فطر می‌رود.

وی با اشاره به آماده‌سازی مکانی به مساحت ۲۰ هزارمترمربع برای اقامه نماز عید فطر در فضای باز ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برای رفاه حال نمازگزاران، افزود: تمام امکانات خدماتی و رفاهی، شست‌وشو، رفت‌وروب و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به محیط پیرامونی حرم انجام شده است.

شهرداری شهرری به آماده‌باش مدیریت شهری در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر اشاره و خاطرنشان کرد: استقرار تیم‌های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ‌های جمع‌آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات‌رسانی از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده است.

ناظم‌رضوی به اجرای نورافشانی در مراکز پرتردد و محلات سطح شهر اشاره و تصریح کرد: برپایی کاروان سیار جشن رحمت، اجرای گروه سرود در میادین اصلی، نمایش فیلم در بوستان‌ها، کمک به برگزاری نماز عید در سطح نواحی، برپایی چهار جشن بزرگ در محلات و پذیرایی از نمازگزاران عید فطر از جمله اقدامات شهرداری در آستانه این مناسبت بزرگ است.

کد خبر 572194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.