ذوب‌آهن تنها یک شانس دیگر تا ازدست‌ندادن قهرمانی دارد!

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در چهارمین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال رودرروی شهرداری گرگان قرار می‌گیرد که اگر بازی را واگذار کند، گرگان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شناخته خواهد شد؛ اما اگر پیروزی شود، قهرمان در بازی پنجم مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فینال لیگ برتر بسکتبال از دوشنبه _پنجم اردیبهشت ماه_ شروع شده است و هر تیمی که سه بازی از پنج مسابقه را پیروز شود، قهرمان این دوره از لیگ محسوب می‌شود. در بازی اول دو تیم تا کوارتر دوم پایاپای پیش رفتند، اما در کوارتر سوم شاگردان کوهیان از لحاظ بدنی کم آوردند و عقب افتادند. در کوارتر چهارم، گاندوها موفق شدند اختلاف را کم کنند؛ اما در نهایت گرگانی‌ها با نتیجه ۷۲ بر ۶۴ پیروز شدند.

بازی دوم چهارشنبه _هفتم اردیبهشت ماه_ از ساعت ۲۰:۱۵ برگزار شد که در این مسابقه هم دو تیم پایاپای پیش رفتند، کوهیان تعویض‌های خوبی داشت و در چهره بازیکنان ذوب‌آهن خستگی دیده نمی‌شد؛ تیم گرگانی هم تا کوارتر چهارم عقب نکشید تا بازی به کوارتر پنجم کشیده شود. در ثانیه‌های پایانی کوارتر پنجم درحالی که شهرداری گرگان پیش بود، محمدرضا اکبری با یک پرتاب سه امتیازی نتیجه را عوض کرد و ذوبی‌ها با نتیجه ۸۹ بر ۸۷ پیروز بازی شدند.

در ادامه بازی سوم _نهم اردیبهشت ماه_ برگزار شد که ذوب‌آهن از ابتدای بازی عملکرد خوبی نداشت، در کوارتر دوم کمی عملکرد شاگردان کوهیان بهتر شد اما در کوارتر سوم و چهارم بازی ضعیفی به نمایش گذاشتند و تیمی گرگانی هم از این شرایط استفاده و اختلاف امتیاز را زیاد کرد تا بازی سوم با نتیجه ۹۲ بر ۵۹ به سود گرگان تمام شود.

به گزارش ایمنا، بازی چهارم امروز یکشنبه _یازدهم اردیبهشت ماه_ از ساعت ۲۰:۱۵ در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود و اگر گرگانی‌ها پیروز میدان شوند، عنوان قهرمان را کسب می‌کنند؛ اما اگر ذوب آهن موفق به شکست دادن گرگان شود، تکلیف قهرمان در بازی پنجم مشخص خواهد شد.

کد خبر 572186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.