ادیت تصاویر بازی ماینکرافت با برنامه فتوشاپ

بازی ماینکرافت یک بازی هیجان انگیز و پر طرفدار در سبک ماجراجویی است که توسط برنامه‌ نویس سوئدی، مارکوس "ناتچ" پرسون، برای تمام پلتفرم های کامپیوتر، موبایل و تبلت منتشر شده است.

ورود به دنیای ماینکرافت

راز موفقیت ماینکرافت ساخت قلمرو به شیوه خود کاربر و با گستردگی بسیار است. همچنین دسترسی به منابع به شکل نامحدود برای ساخت و ساز قلمرو نیز وجود دارد که حوزه اختیارات آنها را محدود نمی کند. نکته حایز اهمیت درباره این بازی این است که وظایف و اختیارات بازیکنان در انجام بازی تعریف شده نیست و آنها می توانند به هر کجا در قلمرو که خواستند بروند که به آنها آزادی عمل بیشتری را برای انجام بازی می دهد. در هنگام شروع بازی در وهله اول باید برای حفظ سلامتی خودتان تلاش کنید. بدین صورت که به ساخت و ساز قلمرو با استفاده از بلوک هایی که در اختیارتان قرار می گیرد، بپردازید تا از هجوم حیوانات و آسیب های محیط اطرافتان در امان بمانید. در مرحله بعد به ماموریت ها و ماجرا جویی هایی که در پیش رویتان قرار می گیرد، می پردازید.

این بازی در مکان های مختلفی مانند جنگل، صحرا و غیره انجام می گیرد که باید آمادگی لازم برای قرار گرفتن در این موقعیت ها و محافظت از شخصیت اصلی داستان را داشته باشید. دانلود بازی ماینکرافت، امکان اجرای بازی به صورت گروهی و از طریق وای فای را نیز فراهم می کند. در این بازی با سه حالت روبرو هستید. اولین حالت creative mode یا حالت خلاقانه است که در آن با ابزار ها و وسایلی که در اختیار دارید باید به ساخت قلمرو و محیط اطرافتان بپردازید و در اصل جهان اطرافتان را خودتان همانگونه که می خواهید خلق می کنید. حالت دوم survival mode است که باید با ابزار ها و امکاناتی که در اختیارتان قرار داده می شود برای زنده ماندن تلاش کنید. در این حالت هدف اصلی ساخت و ساز است. حالت سوم hardcore است که ترکیبی از دو بخش قبلی و سخت ترین بخش است و اگر بمیرید، دیگر نمی توانید زنده شوید. در کل می توان گفت که بازی ماینکرافت این آزادی عمل را به کاربران خود می دهد تا بازی را به چیزی که می خواهند تبدیل کنند و در این مسیر هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

ادیت تصاویر بازی ماینکرافت با برنامه فتوشاپ

ادیت حرفه ای تصاویر با فتوشاپ

فتوشاپ محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش عکس در چندین سال اخیر است. این اپلیکیشن ساخت کمپانی بزرگ ادوبی است و بهترین برنامه در زمینه ویرایش عکس می باشد که طراحان و عکاسان بسیاری از آن استفاده می کنند. این نرم افزار بر روی تمامی سیستم عامل ها از جمله مک، آیفون، اندروید و غیره قابل نصب است و دارای ابزار های بی نظیری در زمینه ویرایش تصاویر است. قابلیت های متنوعی در این نرم افزار ارائه می شود که می توان به مواردی از قبیل ترکیب چندین عکس در قالب یک عکس، لایه برداری عکس ها، اضافه کردن نوشته و یا فونت بر روی عکس، صاف کردن پوست صورت در تصویر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همچنین می توانید افکت های متنوعی مانند سیاه سفید کردن عکس، اضافه کردن تم های مختلف، قرار دادن عکس در قاب های متنوع و غیره را به عکس هایتان اضافه کنید. این نرم افزار برای ویرایش ویدئو نیز بکار برده می شود. می توانید ویدئو های خود را روتوش کرده و یا فیلتر های گوناگونی را بر آنها اعمال کنید. برنامه فتوشاپ در نسخه های گوناگونی منتشر شده است. بهترین ورژن برای ویرایش و ادیت تصاویر نسخه PHOTOSHOP CC است که البته باید به این نکته توجه کرد که انتخاب هر کدام از نسخه های فتوشاپ بستگی به دستگاه کاربر و میزان تسلط فرد به برنامه فتوشاپ دارد. اگر از آن دسته از کاربران مبتدی هستید که به تازگی ویرایش تصاویر را آغاز کرده اید، دانلود فتوشاپ امکانات و قابلیت های بسیاری نسبت به سایر برنامه های ویرایش تصاویر به شما ارائه می کند و به همین دلیل می تواند بهترین گزینه باشد.

برای دریافت برنامه های کاربردی دیگر میتوانید از سایت دانلودسیتی و بخش دانلود برنامه اقدام کنید. در این بخش تمامی برنامه های ویندوز به صورت اپدیت شده در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 572130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.