عیدانه شبکه نسیم همزمان با عید سعید فطر

شبکه نشاط و سرگرمی تلویزیون، همزمان با عید سعید فطر و آغاز ماه شوال، عیدانه خود را پیشکش مخاطبان و بینندگان می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شبکه نسیم از امروز _یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه_ با تغییر در جدول پخش با برنامه‌های «خندوانه»، «دورهمی»، «دست‌انداز» و ویژه برنامه «یه عید حسابی» میهمان خانه مخاطبان خود خواهد شد.

برنامه «خندوانه» پس از یک ماه وقفه در ادامه فصل هشتم به آنتن می‌رسد و با خلق لحظات مفرح برای مخاطبان این شبکه با اجرای رامبد جوان پخش خواهد شد. این برنامه با بخش‌های متنوع و جذاب در ایام عید فطر از یکشنبه تا جمعه هر شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

مسابقه بزرگ «دورهمی» با اجرای مهران مدیری از امروز ساعت ۲۱:۳۰ با حضور میهمانان از جمله رضا نیکخواه، علیرضا خمسه، حامد آهنگی، شهرام شکیبا، کامران تفتی و سوگل طهماسبی به روی آنتن می‌رود.

«یه عید حسابی» عنوان ویژه برنامه شبکه نسیم به مناسبت عید فطر است که از دوازدهم تا شانزدهم اردیبهشت ساعت ۲۰:۱۵ از این شبکه تقدیم بینندگان می‌شود. سیدجواد رضویان و لاله صبوری این برنامه را اجرا می‌کنند.

«یه عید حسابی» یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که در آن بازیگر و خواننده حضور خواهند داشت، از جنس کسانی که بودنشان حال خوب ایجاد می‌کند.

همچنین منتخب مجموعه طنز تلویزیونی «دست‌انداز» به کارگردانی شهاب عباسی را می‌توانید در ایام عید سعید فطر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه نسیم تماشا کنید.

شبکه نسیم سیما در روز بیست‌وششم شهریور ۱۳۹۲ در تهران و از پانزدهم مهرماه همان سال در سراسر ایران آغاز به کار کرد و ویژه برنامه‌های طنز است. واژه نسیم مخفف چهار واژه نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه است.

کد خبر 572116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.