فضاآرایی مشهدالرضا(ع) همزمان با فرارسیدن عید فطر

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از آمادگی کامل مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حریم نورانی امام رئوف همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تشریح برنامه‌های مدیریت شهری در عید سعید فطر، اظهار کرد: نصب سه هزار و۵۰۰ پرده بیرقی سردری، ۳۱ قاب عکس، ۳۵ هزار آویز ستونی ،۲ هزار متر ریسه رنگی و هزار پرده بیرقی بی‌آرتی بخشی از برنامه فضاسازی شهر در این ایام است.

وی با اشاره به اکران طرح‌های مناسبتی در بیش از سه هزار و ۴۵۰ متر مربع از استرا بوردها و ۸۷ بیلبورد شهری، افزود: اکران تیزر عید سعید فطر در یازده نمایشگر شهری، اکران شش المان گل و نور در مناطق پیرامونی حرم مطهر و آذین بندی و چراغانی شهر با استفاده از ۲۳۱ هزار متر طول ریسه نوری بخش دیگری از برنامه شهرداری مشهد برای زیباسازی فضای شهر در این عید بزرگ است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: نصب چهار گل نوشته در میدان شریعتی، میدان بسیج، میدان بیت‌المقدس، میدان فلسطین و پنج استیکر بر روی المان‌های گل (دو عدد در خیابان محتشمی، دو عدد در میدان شهدا و یک عدد در حاشیه میدان بسیج) از دیگر تدارکات مدیریت شهری برای این ایام است.

وی اظهار کرد: شست‌وشوی محل‌های ویژه مراسم نماز عید فطر و معابر اصلی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، صدور مجوز استقرار صندوق‌های جمع‌آوری فطریه در محدوده حرم مطهر، آماده‌سازی سه محور جاده نیشابور، جاده قدیم و جدید قوچان برای استقبال از زائر، سرویس‌دهی صد دستگاه اتوبوس در خطوط منتهی به حرم مطهر و افزایش زمان یک ساعته سرویس‌دهی قطارشهری در صبح روز عید فطر نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

کد خبر 572109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.