کنترل سیلاب از توان کانال‌های دفع آب‌های سطحی خارج است

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بلافاصله پس از بارش‌های دیروز، عوامل خدمات شهری به‌صورت آماده‌باش به محل‌های آب گرفته اعزام شدند، گفت: با توجه به اینکه این کانال‌های دفع آب‌های سطحی برای دفع سیلاب طراحی نشده‌ است، توان خارج کردن این حجم سیلاب را نداشت.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌رغم پیش‌بینی بارش باران پراکنده، تمام نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در حالت آماده‌باش بودند.

وی با بیان اینکه بارش‌های دیروز از حوالی ساعت ۱۷ آغاز شد، اضافه کرد: بیشتر این بارش‌ها در جنوب شهر، کوه صفه و اطراف آن اتفاق افتاد که به دلیل اختلاف ارتفاع سطح زمین آب باران به‌صورت سیلاب و همراه با گل‌ولای به سمت سپاهان‌شهر و معابر منطقه شش شهرداری اصفهان سرازیر شد.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان، با بیان اینکه بنا برگزارش واحدهای عملیاتی دیروز حدود ۶۰ خانه در محدوده سپاهان‌شهر، هزار جریب و شیخ صدوق دچار آب‌گرفتگی شدند، گفت: عصر دیروز با بارش باران در محدوده سپاهان‌شهر، در حدود ۱۵ دقیقه، حجم قابل توجهی از روان‌آب‌ها در این منطقه سرازیر شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از بارش‌های روز گذشته عوامل خدمات شهری به‌صورت آماده‌باش به محل‌های آب گرفته اعزام شدند، خاطرنشان کرد: تمام کانال‌های دفع آب‌های سطحی باز بود، اما با توجه به اینکه این کانال‌ها برای دفع سیلاب طراحی نشده است، توان خارج کردن این حجم سیلاب را نداشت.

کد خبر 572079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.