مرکز توریستی شهرستان «بن» نیازمند یک پایگاه سلامت است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مرکز توریستی «شیدا» در این شهرستان، نیازمند یک پایگاه سلامت است.

محمد بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهرستان «بن» دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی وجود ندارد.

وی افزود: تنها یک آزمایشگاه خصوصی در شهرستان بن وجود دارد و شهروندان برای انجام آزمایش‌های پزشکی خود به شهرکرد می‌آیند؛ بنابراین توجه به مناطق مختلف شهرستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی حائز اهمیت بسیاری است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مرکز توریستی شیدا نیازمند یک پایگاه سلامت است که زمین را نیز به صورت رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌دهیم تا عملیات احداث را انجام دهد، زیرا این منطقه توریستی بوده و سالانه گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: در شهر "یانچشمه" یک مرکز دندانپزشکی وجود دارد که خدمات لازم را ارائه نمی‌دهد و شهروندان به مکان دیگری می‌روند.

بهارلویی گفت: روستای "بارده" نیز سالانه گردشگران بسیاری را پذیرا است، اما از وجود یک پایگاه اورژانس بی‌بهره است، وجود پیست بارده نیز در زمستان با وجود حادثه‌های احتمالی، ضرورت بیشتر وجود این اورژانس را نشان می‌دهد و باید هر چه سریع‌تر این کمبود رفع شود.

کد خبر 572075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.