روش‌های پرداخت فطریه در اصفهان/کد دستوری جداگانه برای واریز فطریه هر شهرستان

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان، اقدامات اداره کل بهزیستی برای جمع‌آوری زکات، فطریه و کفاره سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

امید رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی از جمله حق احسان و نیکی و تعاون، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بود تا بتوانیم با تمرین ازخودگذشتگی و رسیدگی به محرومان با تاسی به مولای متقیان امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام، فرهنگ خیر و نیکوکاری را در جامعه گسترش دهیم و اینک اجر این روزه‌داری و رعایت حدود الهی را با بخشش اندکی از اموال و دارایی خود، صدچندان کنیم.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه دفتر جذب و جلب کمک‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان آمادگی برای دریافت هدایا، نذورات، فطریه و کفاره و رساندن آن به مستمندان واقعی دارد، گفت: همکاران مجموعه بهزیستی استان با رعایت امانت‌داری و با شناسایی جامعه هدف خود شامل مددجویان نیازمند، کمک‌های مردمی را در سریع‌ترین زمان ممکن بین افراد مستحق توزیع می‌کنند.

وی افزود: از نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان اصفهان دعوت می‌شود ضمن مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری اعانات و نذورات و فطریه در مکان‌های پیش‌بینی‌شده توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان، این سازمان را در یاری‌رسانی به ایتام، معلولان، زنان و اطفال بی‌سرپرست و سایر اقشار نیازمند تحت پوشش کمک کنند.

رحمانیان ادامه داد: در همین راستا شماره شبا ۹۳۰۱۰۰۰۰۴۱۶۱۰۳۴۵۴۱۶۶۱۱۲۶ با شناسه پرداخت ۳۶۴۰۳۴۵۶۱۱۳۱۵۶۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ و همچنین شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۲۰۹۲۳۸۳ و نیز کد دستوری *۶۶۵۵*۲۰۰۲*۱# به‌منظور دریافت الکترونیکی وجوه هم استانی‌های مدنظر گرفته شده است.

وی از ابتکار جدید بهزیستی استان اصفهان در اهدای کمک‌ها و مبالغ جمع‌آوری توسط مردم هر یک از شهرستان‌های استان اصفهان و اختصاص آن به محرومان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی همان شهرستان خبر داد و گفت: ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان اصفهان در این خصوص تمهیدات لازم را ایجاد کرده‌اند و آمادگی دارند تا اطلاعات ضروری را در اختیار مردم قرار دهند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: بهزیستی استان اصفهان به‌منظور اعتمادسازی هر چه بیشتر برای خیران هر شهرستان استان، کد دستوری جداگانه برای و نذورات و فطریه در نظر گرفته‌شده است که این کمک‌ها و نذورات همچون گذشته برای افراد نیازمند همان شهرستان هزینه می‌شوند.

به گزارش ایمنا، کد دستوری پرداخت مبلغ نقدی نذورات و فطریه هر شهرستان استان اصفهان به شرح جدول ذیل است.

روش‌های پرداخت فطریه در اصفهان/کد دستوری جداگانه برای واریز فطریه هر شهرستان

کد خبر 571987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.