به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد گفت ویژه برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با عنوان "آمد بهار جان‌ها" در بین نوروزگاه های برگزار شده در استان مقام برتر را کسب نمود.

امامی ضمن اشاره به برگزاری شایسته و پرشور و نشاط جشنواره نوروزی باغ شهر صفوی در نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد با ویژه برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و گردشگری از اوایل اسفندماه کار خود را به صورت جدی و با تشکیل کمیته‌های تخصصی و برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد آغاز نمود. و در ایام نوروز ۱۴۰۱ در عرصه‌های شهری مانند برگزاری ویژه برنامه‌ها و میزبانی از مسافران نوروزی عملکردی شاخص داشت.

شهردار نجف آباد با استناد به صحبت‌های فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد و استاندار اصفهان در جلسه ستاد نوروزی استان افزود: در طول ایام نوروز و در قالب ویژه برنامه‌های "آمد بهار جان‌ها" ستاد نوروزی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد توانست با مجموع برپایی ۱۱۵۰ برنامه و بیش از ۲۷۲۰۴۹ نفر بازدید از آن در رتبه بندی نوروزگاه در استان مقام دوم را کسب کند.

وی ادامه داد نجف آباد در این ایام با اسکان بیش از ۲۷۲۰۴۹ نفر از مسافرین نورزی در استان بعد از اصفهان، کاشان، نطنز، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

شهردار نجف آباد افزود به استناد جلسه ستاد نوروزی و گزارش استاندار اصفهان، جشنواره نوروزی باغ شهر صفوی نجف آباد بدون ثبت حتی یک گزارش اعتراض و شکایت شهروندان در سامانه رسیدگی به شکایات مردمی برگزار شده است.

امامی در پایان ضمن تشکر از همه تلاشگران این عرصه گفت این مهم تنها با همت و تلاش شبانه روزی ستاد نوروزی شهرستان مقدور گردیده است.

کد خبر 571965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.