۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
رشد ۵۵ درصدی ارز Aave

عملکرد قیمت Aave در بازار رمزارزها با میانگین متحرک این رمزارز فاصله زیادی داشته است. بطوریکه این توکن از فشار فروش قوی که بر بازار رمزارزها حاکم بوده، اجتناب کرده و اکنون از پایین ترین سطح خود ۵۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، Aave یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می‌دهد به عنوان وام گیرنده، تصفیه کننده و تأمین کننده عمل کنند. این پلتفرم یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز ایجاد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد درآمد غیرفعال را با استیبل کوین‌های خود دریافت کنند. پیش از این، کاربران در نسخه AAVE نسخه ۳ به لطف تقاضای سرسام‌آور برای نقدینگی، می‌توانستند تا ۷۵ درصد سود سالانه را در استیبل کوین USDT دریافت کنند.

در حالی که پلتفرم‌های دیگری در بازار وجود دارد، AAVE وام‌های فوری ارائه می‌دهد که از طریق معاملات استقراضی روی بلاک کار می‌کنند و نیازی به وثیقه گذاری بیش از حد ندارند، که البته این امر اشکال عمده دیفای است.

نسخه سوم پروتکل Aave از نقاط قوت اصلی پروژه با ارائه aTokens، نقدینگی فوری، استقراض با نرخ پایدار و سایر عملکردها استفاده می‌کند. به عنوان مثال، یک ویژگی جدید بنام Portal اجازه می‌دهد تا جریان نقدینگی بین بازارهای Aave v3 با شبکه‌های مختلف جریان یابد. نسخه سوم پروتکل اجازه می‌دهد تا پل‌های مورد تأیید، جامعه این رمزارز را قادر سازد تا برای سوزاندن توکن ها و سپس ضرب کردن آنها در شبکه‌های مختلف، که وام‌های بین شبکه ای را امکان پذیر می‌کند، اقدام کند.

رشد ۵۵ درصدی ارز Aave

در مورد عملکرد بازار، حتی تا امروز، AAVE یکی از قوی‌ترین موقعیت‌ها در مقایسه با سایر آلتکوین ها باقی مانده است، زیرا از ماه مارس ۵۵ درصد بالاتر از پایین‌ترین قیمت خود معامله می‌شود.

کد خبر 571917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.