پی پال دفتر سانفرانسیسکو را تعطیل میکند

طبق گزارش ها، پی پال (PayPal) در حالی که دفتر مرکزی در نزدیکی سان خوزه (San Jose) در دسترس کارمندان باقی خواهد ماند، دفتر خود را در سانفرانسیسکو می بندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس گزارش TechCrunch، این شرکت پرداخت، دفاتر خود را در مرکز شهر سانفرانسیسکو می‌بندد. پی پال چندین لیست شغلی برای سانفرانسیسکو و همچنین ۱۷ مکان دیگر در سراسر ایالات متحده و ۳۲ مکان بین‌المللی دارد. یکی از سخنگویان پی پال گفته است که هدف از بسته شدن شرکت ارزیابی جایگاه دفتر جهانی آن بوده است. شخص دیگری در پی پال که با اتفاقات داخلی این شرکت آشناست، گفت که کارمندان آواره سانفرانسیسکو نیز این امکان را خواهند داشت که از راه دور کار کنند.

پی پال گزارش درآمد خود را برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ منتشر کرد و گزارش داد که حجم کل پرداختی این شرکت ۳۲۳ میلیارد دلار و درآمد تراکنش‌ها در مجموع حدود ۶.۵ میلیارد دلار است. مورد دوم شامل هزینه‌های ناشی از تسهیل خرید و فروش ارزهای دیجیتال بود.

از زمانی که پی پال اعلام کرد پرداخت‌های ارز دیجیتال را می‌پذیرد، با کاوش در توسعه یک استیبل کوین به فضای دارایی‌های دیجیتال نفوذ کرده است. همچنین این شرکت شورای مشورتی را با هدف حمایت از تلاش‌های مرتبط بلاک چین و ارزهای دیجیتال ایجاد کرد.

کد خبر 571897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.