افزایش اعتبار مناطق محروم در بودجه ۱۴۰۱

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اعتبار ویژه در بودجه ۱۴۰۱ به مناطق محروم، گفت: دولت سیزدهم بدون استفاده از بانک مرکزی و چاپ اسکناس، حقوق و مزایا را پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز- جمعه نهم اردیبهشت_ در جمع مسئولین بویین میاندشت، اظهار کرد: زمانی رژیم صهیونیست نقشه ایجاد خاورمیانه بزرگ و تصرف نیل و فرات را در سر می‌پروراند، اما امروز از ترس موشک‌های جبهه مقاومت دور کشورش را با بتن حصارکشی کرده است.

وی با بیان اینکه حمایت از ملت فلسطین و مبارزه با صهیونیست فارغ از مبانی دینی یک استراتژیکی سیاسی و امنیتی است، افزود: عامل تشکیل داعش و ده‌ها گروهک تروریستی و آتش فتنه و نفاق در میان مسلمین صهیونیست‌ها هستند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز چشم امید ملت‌های مسلمان جهان از جمله فلسطین و یمن و عراق به ملت ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبری مقام معظم انقلاب است.

وی افزود: دشمنان اتحاد ملت ایران و مسئولان را هدف قرار داده‌اند، اما مسئولان هوشیار و در تلاش هستند تا این کشتی طوفان زده را مدیریت کنند.

نقدعلی با اشاره به اینکه سوءمدیریت‌ها موجب ناامیدی مردم ایران شد، گفت: در دولت گذشته فروش نفت ایران به کمترین میزان کاهش یافت، اما با روی کار آمدن مجلس انقلابی فروش نفت کشور افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی با بیان اینکه اهداف دولت سیزدهم رفع محرومیت‌زدایی است، گفت: سوءمدیریت‌ها موجب مهاجرت و چالش‌های حاشیه‌نشینی در شهرها شده و نتیجه این است که بویین و میاندشت از سهم صنعت محروم باشد و با وجود چشمه‌های فراوان آب در فصل تابستان عملیات آبرسانی به وسیله تانکر انجام شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه ۱۴۰۱ مجلس با کمک دولت به مناطق محروم اعتبار ویژه اختصاص داده است، دولت سیزدهم بدون استفاده از بانک مرکزی و چاپ اسکناس، حقوق و مزایا و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند.

کد خبر 571732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.