پیشرفت ۷۱درصدی پارکینگ زیرسطحی توحید

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث پارکینگ زیرسطحی توحید، تاکنون ۷۱درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: حلقه حفاظتی کیلومتر ۲.۵ تا چهارم نیز به شرط آزادسازی به‌موقع در نیمه اول سال۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

مجید طرفه‌تابان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری اصفهان ۳,۴۷۰ میلیارد ریال قرارداد پروژه در دست اجرا دارد اظهار کرد: یکی از پروژه‌های این سازمان احداث حلقه حفاظتی کیلومتر ۲.۵ تا چهار‬ است که به شرط آزادسازی به موقع در نیمه اول سال ۱۴۰۱ با مبلغ پیمان ۵۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تکمیل زیرگذر پل اندیشه در منطقه ۱۳، افزود: مبلغ پیمان این پروژه بالغ بر ۱۵۷ میلیارد ریال است و تا اوایل شهریورماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: احداث سازه نگهبان، خاک‌برداری و سازه ایستگاه مترو شاهد با مبلغ پیمان ۴۷۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: از پروژه‌های در دست اقدام سازمان عمران می‌توان به احداث خیابان صنعتگران در منطقه ۱۲ با هزینه‌ای بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال، خیابان‌سازی بهشت از کیلومتر ۱.۶ تا انتها به ارزش ۷۹ میلیارد ریال در محدوده منطقه ۹ شهرداری، احداث خیابان نسیم و خیابان ۱۴ متری با هزینه‌ای بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال و احداث فاز دوم مادی قمیش در منطقه ۹ شهرداری اشاره کرد.

طرفه‌تابان با بیان اینکه احداث پارکینگ زیرسطحی توحید در حال انجام است، گفت: اجرای این پروژه تاکنون ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم در سال جاری تکمیل شود.

وی با بیان اینکه احداث خیابان شهید خدامی در محدوده شهرداری منطقه ۱۲ با مبلغ پیمان بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال به سرعت در حال انجام است، اظهار کرد: تکمیل باند جنوبی خیابان شهیدان امینی در این منطقه با مبلغ پیمان ۱۳ میلیارد ریال زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: زیرسازی و اجرای خط BRT خیابان ارغوانیه و مادی راران، پل‌های بتنی روی کانال مقداد و بازیکده محله حصه از دیگر پروژه‌های در حال اجرای این سازمان است.

کد خبر 571718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.