تاثیر راهپیمایی‌ها برای همگان آشکار شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه هرچه جلو برویم و سال‌ها بگذرد مردم تاثیر این راهپیمایی‌ها را خواهند دید، گفت: در حال حاضر کشورهای مختلف حتی کشورهای آمریکایی و آمریکای جنوبی به صف کشورهای راهپیمایی کننده در حمایت از مردم فلسطین و علیه اسرائیل اضافه شدند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز _جمعه نهم اردیبهشت ماه_ در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان امام (ره) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر بعد از دو سال که راهپیمایی روز قدس به واسطه کرونا به صورت حضوری برگزار نشد، امسال حضور پرشکوه مردم در این راهپیمایی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: مردم اصفهان در زمینه‌های مختلف پای کار بودند و امسال بهتر و باشکوه‌تر از همه سال‌ها در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و مشت محکمی بر دهان دشمن زدند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه هرچه جلو برویم و سال‌ها بگذرد مردم تأثیر این راهپیمایی‌ها را خواهند دید، تاکید کرد: در حال حاضر کشورهای مختلف حتی کشورهای آمریکایی و آمریکای جنوبی به صف کشورهای راهپیمایی کننده در حمایت از مردم فلسطین و علیه اسرائیل اضافه می‌‎شوند.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: پیش بینی امام (ره) که فرمودند انقلاب ما انفجار نور است و به همه کشورها سرایت می‌کند، درست بود و این راهپیمایی‌ها و حمایت از مظلوم باعث می‌شود همگان به اسلام توجه داشته باشند.

وی افزود: اصل این پشتوانه‌ها مذهبی است، قبل از اسلام آنچه در جامعه وسیله ارتباط می‌شد قبیلگی و قبیله بود و آنچه در زمان بعثت پیامبر اسلام باعث وحدت شد، اسلام بود. بنابراین هر جایی که یک مسلمان باشد با ما برادر است و همان طور که پیغمبر اسلام (ص) این برادری را بین انصار و مهاجران ایجاد کردند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: به گفته اسلام همه مسلمانان باید با هم برادر باشند و از همدیگر حمایت کنند و دست در دست هم داده و در مقابل دشمن مشترک بایستند. از این رو هرکسی که با اسرائیل و آمریکا باشد دشمن ما محسوب می‌شود.

کد خبر 571676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.