اتحاد مسلمانان جهان زمینه آزادی قدس شریف خواهد شد

شهردار گلپایگان گفت: امام و مقام معظم رهبری تنها راه رهایی قدس شریف را مبارزه و مقاومت در برابر متجاوزان می‌دانند و ما نیز بر این باوریم که اتحاد مسلمانان در سراسر جهان موجب می‌شود که سرانجام قدس از چنگال اشغالگران آزاد شود و به صاحبان اصلی خود باز گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز- جمعه نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱- در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن قدردانی از حضور با شکوه شهروندان گلپایگانی در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: شهروندان غیور و حق طلب گلپایگان با حضور در راهپیمایی روز بزرگ جهانی قدس بار دیگر حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نشان دادند.

وی گفت: مسئله فلسطین فقط مسئله جغرافیا نیست و فراتر از یک خاک و اقلیم جغرافیایی است که توسط مزدوران و جنایت‌کاران صهیونیست غاصب با پشتوانه دولت‌های غربی و ایادی منطقه‌ای اشغال شده است.

شهردار گلپایگان ادامه داد: قدس شریف سرزمین مقدس اشغال شده به دست صهیونیست‌ها است که قلب هر انسان آزاده در سراسر جهان برای رهایی آن از دست متجاوزان زورگو و غاصب می‌تپد.

شکرزاده تصریح کرد: امام و مقام معظم رهبری تنها راه رهایی قدس شریف را مبارزه و مقاومت در برابر متجاوزان می‌دانند و ما نیز بر این باوریم که اتحاد مسلمانان در سراسر جهان موجب می‌شود که سرانجام قدس از چنگال اشغالگران آزاد شود و به صاحبان اصلی خود باز گردد.

کد خبر 571675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.