وحدت بین مسلمانان و مقاومت، رژیم اشغال‌گر را شکست می‌دهد

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: وحدت میان رهبر معظم انقلاب، ملت، نیروهای مسلح و مقاومت باعث شکست رژیم اشغال‌گر صهیونیست با کمترین هزینه و زمان می‌شود.

سرتیپ دوم ستاد علیرضا انگیزه امروز _جمعه نهم اردیبهشت ماه_ در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان امام (ره) در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز قدس روز حمایت از مظلوم در برابر ظالم یعنی مرز بین حق و باطل است که با حضور فعال مردم ایران در این راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها می‌توانیم حمایت معنوی خود را از مظلومان قدس و فلسطینیان اعلام کنیم و پشتوانه محور مقاومت در صحنه عملیات مقابل بازدارندگی غاصبان اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه میزان وحدت بین نیروهای مقاومت و مردم ایران باعث سرافکندگی رژیم اشغال‌گر می‌شود؟، تصریح کرد: همان اندازه که وحدت ملت ایران باعث پیروزی انقلاب شد و وحدت نیروهای مسلح پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را رقم زد، وحدت مسلمانان منطقه باعث پیروزی مسلمانان در جبهه‌های مقاومت شد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اضافه کرد: یقین داشته باشید همین وحدت میان رهبر معظم انقلاب، ملت، نیروهای مسلح و مقاومت باعث شکست رژیم اشغال‌گر صهیونیست با کمترین هزینه و زمان خواهد شد.

کد خبر 571668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.