کمبود آب کشاورزی و ضعف اینترنت، مشکلات اصلی روستاهای بویین میاندشت

فرماندار بویین میاندشت گفت: کمبود آب کشاورزی، اجرای طرح هادی، ضعف اینترنت، آسفالت معابر از عمده مشکلات این روستاهای بویین میاندشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضاعلی معصومی امروز- پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰- در حاشیه اجرای طرح سفیران خدمت در بازدید از روستاهای نوغان، کرچ، تخماغلو و بسینان از توابع بخش کرچمبو، اظهار کرد: بازدید از روستاها به منظور احصای مشکلات باید در دستور کار مدیران قرار گیرد تا اهتمام بیشتری در رفع آن‌ها بورزند.

وی گفت: کمبود آب بخش کشاورزی، اجرای طرح هادی به منظور ساماندهی معابر، ضعف آنتن دهی و اینترنت، آسفالت معابر، زمین و مسکن، احداث و تکمیل کانال آب و اشتغال جوانان از عمده مشکلات این روستاها است.

فرماندار بویین میاندشت تصریح کرد: دهیار به نوعی فرماندار روستا است لذا باید نسبت به وظیفه خود آگاه‌تر باشد تا با پیگیری در شورا و بخشداری مشکلات روستاها برطرف شود.

معصومی گفت: امروز با گسیل کردن خدمات رفاهی باید موجب ماندگاری مردم در روستاها شویم.

پیگیر تکمیل جاده داران- ازنا هستم

در ادامه حسین محمد صالحی، نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فرماندار بویین میاندشت در اجرای طرح سفیران خدمت در قالب بازدید از روستاها، اظهار کرد: حضور در میان مردم روستا موجب می‌شود تا برخی مشکلات در درون روستا حل و فصل شود.

وی افزود: رفع برخی مشکلات نیاز به پیگیری در استان و سطح ملی دارد و قول می‌دهم تا در کمترین وقت ممکن رفع شود.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده داران- ازنا در شهرستان بویین میاندشت قرار دارد، گفت: این جاده دارای نواقص زیادی است که پس از تخصیص بودجه در سفر هیئت دولت به استان اصفهان تکمیل خواهد شد.

محمدصالحی با اشاره به پیگیری‌ها در رفع مشکلات منابع طبیعی، تصریح کرد: پیگیر آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بویین میاندشت و جلوگیری از تضییع حقوق مردم با در نظر گرفتن حفظ منابع ملی هستیم.

کد خبر 571602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.