فضاسازی شهر خرم‌آباد در آستانه روز قدس

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد از نصب ده‌ها بنر تبلیغات فرهنگی همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی قدس روی سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر خبر داد.

امید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت روز قدس، اظهار کرد: روز قدس در نظر امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و در فرهنگ مذهبی ما دارای اهمیت ویژه‌ای بوده است و بزرگان ما همواره بر اهتمام ویژه در بزرگداشت شکوهمند این روز تاکید داشته‌اند.

وی افزود: با توجه به ضرورت پشتیبانی و همراهی با مردم ستمدیده فلسطین، خود را مکلف دانستیم تا چهره شهر را برای راهپیمایی این روز آماده کنیم، به همین خاطر تعداد زیادی از استندها و سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر به ویژه مسیرهای راهپیمایی، به تبلیغات محیطی مرتبط با این روز اختصاص پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: لازم است از همکاران روابط عمومی مناطق سه‌گانه برای آماده‌سازی محیط شهر به مناسبت روز قدس تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

به گزارش ایمنا، جمعه پیش‌رو که مصادف با نهمین روز از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ و بیست‌وپنجم ماه رمضان است، طبق روال هر سال، آئین جهانی بزرگداشت روز قدس در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 571518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.