ضرورت بازنگری در معماری بازارچه دولت‌آباد کرمانشاه

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه وظیفه مدیریت شهری ارائه خدمت به همه شهروندان است، گفت: در حال حاضر بازارچه دولت‌آباد مبنای مهندسی ندارد و تغییر کاربری آن باید با معماری درست ایجاد شود.

به گزارش‌خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی با اشاره به اهمیت بازنگری در ایجاد معماری بازارچه دولت‌آباد شهر کرمانشاه، اظهار کرد: بازارچه دولت‌آباد مبنای مهندسی ندارد که تغییر کاربری آن باید با معماری درست ایجاد شود.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت، افزود: هیچ‌گونه اختلافی بین شیعه و اهل سنت وجود ندارد، در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کنار هم بودیم و دشمنان می‌دانند که ما کنار هم هستیم و به همین جهت سعی بر اختلاف‌افکنی دارند.

شهردار کرمانشاه در خصوص انتصابات در مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: موضوع انتصاب مدیران و مسئولان در مدیریت شهری کار سختی است و طبق قانون وظیفه انتصابات برعهده شهردار است و در این مسیر از نظرات سازنده استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با جوامع مختلف مذهبی در کرمانشاه روبه‌رو هستیم گفت: به جوامع مذهبی حتماً توجه خواهیم کرد، وظیفه ما خدمت به مردم است، ما در مجموعه مدیریت شهری باید به شهروندان خدمات دهیم و فرقی نمی‌کند که شهروندان چه دین و مذهبی دارند.

نوروزی با تاکید بر اینکه همراهی جامعه اهل سنت به مدیریت شهری برای توسعه و پیشرفت کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه منعی برای استفاده از نیروهای اهل سنت وجود ندارد؛ لذا از ظرفیت این افراد در شرایط برابر استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 571503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.