برنامه‌های نکوداشت شهرکرد حول سه‌محور باشد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: ویژه‌ برنامه‌های پنجمین سال نکوداشت شهرکرد، حول سه محور مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز_ چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی نکوداشت روز شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان ما قطب گردشگری است و یک ظرفیت عظیم در حوزه‌های مختلف وجود دارد، باید در راستای معرفی شهرکرد و استان به صورت ملی همه دستگاه‌های دولتی به ویژه متولیان امر فرهنگ همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینماها، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، صدا و سیما، صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی باید برای برگزاری نکوداشت روز شهرکرد با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست شهرداری شهر شهرکرد با بیان اینکه روز شهرکرد تنها مختص به شهرداری نیست، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های پنجمین سال نکوداشت شهرکرد باید حول سه‌محور اجرا شود و شعار سال در این برنامه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

نجفی تصریح کرد: شهرکرد نماد مرکز استان است و با توجه به اینکه از تمام اقوام در شهرکرد ساکن هستند برنامه‌های این روز مختص به همه شهروندان است و با اتحاد و همدلی و انسجام، برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان چهار محال و بختیاری و شهرکرد نکوداشت روز شهرکرد به عنوان نماد استان باید جایگاه ملی پیدا کند.

کد خبر 571471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.