تلاش شورای ششم بندرعباس برای جمع‌آوری طلای کثیف

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن اشاره به روند معیوب سیستم جمع‌آوری زباله در این شهر، گفت: پسماند می‌تواند تولید ثروت کند اما شهرداری بندرعباس در حال حاضر در حال هزینه کردن برای جمع‌آوری طلای کثیف است.

سیدمحمدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با پارک علم و فناوری هرمزگان جلسه‌ای با محوریت استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان برای مدیریت پسماند شهری برگزار کرد، در سنوات پیشین شهروندان را در هیچ طرحی مشارکت نداده‌ایم و این عامل نرسیدن به اهداف شورای اسلامی شهر بوده است.

وی توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان در مدیریت پسماند شهری را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهر را با شهروندان می‌خواهیم و اپلیکیشن مدیریت پسماند تنها نمادی از ارتباط مدیریت شهری با شهروندان خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به روند معیوب سیستم جمع‌آوری زباله و پسماند، تصریح کرد: پسماند می‌تواند تولید ثروت کند، اما شهرداری بندرعباس در حال حاضر در حال هزینه کردن برای جمع‌آوری طلای کثیف است.

وی اضافه کرد: خدمات شهری شهرداری ضعف در مدیریت پسماند را قبول دارد، اما نیازمند یک پلتفرم برای اجرای طرح و ایده خود است. امیدواریم با طرح مسئله در آینده شاهد اجرای طرح‌های مفید در حوزه مدیریت پسماند باشیم.

کد خبر 571467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.