بر عهد خود با امام(ره) باقی می‌مانیم/ مالک انقلاب، نخبگان هستند

شهردار اصفهان با بیان اینکه برعهد خود با امام(ره) و انقلاب باقی می‌مانیم، گفت: مالک این انقلاب نخبگان هستند که جامعه به حضورشان امیدوار و با دلسردی آنها مایوس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در گردهمایی اعضا و مسئولان سابق بسیج مدارس اصفهان، اظهار کرد: کمتر فرصتی فراهم می‌شود تا در جمع نخبگان باشیم؛ از این رو اشتیاق شنیدن دیدگاه‌ها، نظرات و انتظارات این قشر از شهرداری که منتصب به جبهه انقلاب، بسیج و نیروهای انقلاب هستند را دارم.

وی با بیان اینکه در جمع نیروهای قدیمی، همه را دغدغه‌مند می‌بینم، افزود: انسان‌ها در نوع مواجهه با دغدغه قابل دسته‌بندی هستند، برخی دغدغه‌های خود را بیان نمی‌کنند که تبدیل به غصه می‌شود و نتیجه آن خستگی، غم و نگرانی شدید است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه گروه دیگر دغدغه‌های خود را بروز می‌دهند که این گروه دچار مشکلات روحی و جسمی نمی‌شوند، ادامه داد: گروه دیگر در مواجهه با دغدغه‌ها کسانی هستند که احساساتی و هیجانی برخورد می‌کنند و به دنبال انجام وظیفه، رفتار هیجانی دارند که گاهی در عرصه خیابان با اعتراض و فریاد ظهور و بروز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه گروه دیگر دغدغه‌های خود را فرافکنی می‌کنند و مسئولیت را روی دوش دیگران می‌گذارند و با این کار احساس آرامش می‌کنند، افزود: گروهی دیگر از افراد در فشار دغدغه‌ها، میدان را تغییر می‌دهند تا به آرامش برسند، اما یک نوع مواجهه با دغدغه وجود دارد که برخورد منطقی است و در آن دغدغه تبدیل به مسئله می‌شود و کمک به رفع آن می‌کنند، بنابراین باید ببینیم به سهم خودمان چقدر می‌توانیم در کاهش مشکلات تأثیرگذار باشیم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه رسالت ما دفاع از انقلاب است و نه اینکه از صحنه فرار کنیم یا برخورد هیجانی و احساسی داشته باشیم، گفت: ما جهاد را آغاز کرده‌ایم و باید آن را تا شهادت ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: در گذشته در بین ما واژه‌های زیبایی همچون برادر، شهادت، عشق رد و بدل می‌شد و هیچ‌کدام دلبستگی به دنیا نداشتیم و اکنون نیز باید پای نظام بایستیم؛ مالک این انقلاب نخبگان هستند که برای جامعه شاخص و نشان هستند و جامعه به حضورشان امیدوار است و با دلسردی آنها مأیوس خواهد شد.

شهردار اصفهان گفت: باید بر عهد خود با امام (ره) و انقلاب باقی بمانیم و اگر چه توفیق شهادت نصیب ما نشده است، اما خادم انقلاب و اسلام باشیم.

رونمایی از کتاب مدارس اصفهان

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این گردهمایی اظهار کرد: طی ۱۶ سال گذشته موفق به برگزاری ۱۲ گردهمایی شدیم و هر سال توانستیم اقدامات بهتری را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه چهره‌های ماندگاری همچون مرحوم یقینی را تا سال‌های قبل در جمع خود داشتیم که معلم و مربی ما بودند، افزود: شهردار اصفهان نیز خود از پیشکسوتان و فعالان بسیج دانش‌آموزی و مدارس است.

بر عهد خود با امام (ره) باقی می‌مانیم/ باید خادم انقلاب و اسلام باشیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رونمایی از کتاب بسیج مدارس، گفت: برای سال‌های آینده پیشنهاد می‌کنم همه شما با فرزندانتان در این گردهمایی حاضر شوید تا این راه برای فرزندان هم باز باشد.

انقلاب اسلامی مصداق شجره طیبه است

مهدی کوهی، از پیشکسوتان و مسئولان بسیج دانش آموزی و مدارس اصفهان نیز در حاشیه این تجلیل اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی برای نخستین بار با عنوان آموزش عقیدتی سیاسی در مدارس اصفهان کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مصداق شجره طیبه است، افزود: نهادهای انقلابی که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت روزبه‌روز در حال شکوفایی است از جمله بسیج که شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرد.

کوهی با تاکید بر اینکه ما باید وفادار به انقلاب اسلامی بمانیم و در همه عرصه‌ها پیشگام باشیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری حرکت انقلاب را به خوبی هدایت می‌کنند که باید قدردان این نعمت باشیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از سردار مهدی کوهی نخستین مسئول بسیج مدارس با حضور شهردار اصفهان تجلیل و قدردانی شد.

بر عهد خود با امام (ره) باقی می‌مانیم/ باید خادم انقلاب و اسلام باشیم

کد خبر 571446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.