احداث لندفیل بهداشتی در سایت دفن زباله‌

شهردار فریدون‌شهر از احداث لندفیل بهداشتی زباله در سایت دفن زباله‌ شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان و در سه فاز مجزا خبر داد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تمهیدات شهرداری برای دفن اصولی زباله و کاهش مشکلات زیست‌محیطی، اظهار کرد: با توجه به شروع فعالیت مجدد شرکت بازیافت و مدیریت پسماند شهرداری‌ها و دهیاری‌های فریدن بزرگ متشکل از هشت شهرداری و چهار شرکت تعاونی دهیاری‌ها، در سال ۱۴۰۰ مدیریت پسماند و بازیافت فریدون‌شهر پس از انعقاد تفاهم‌نامه به این شرکت واگذار می‌شود.

وی افزود: در این راستا، دو ایستگاه جمع‌آوری مواد بازیافتی به همراه خودروهای مورد نیاز برای حضور در درب منازل شهروندان به منظور تحویل پسماندهای بازیافتی فعالیت دارد.

شهردار فریدون‌شهر از احداث لندفیل بهداشتی زباله در سایت دفن زباله شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات مدیریت پسماندهای عادی در محل دفن زباله و احداث لندفیل با در نظر گرفتن شرایط خاص منطقه و ضرورت حفظ محیط زیست، منابع طبیعی و منابع آبی شهرستان فریدون‌شهر با نظارت اداره محیط زیست شهرستان و بهداشت محیط و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در سه فاز مجزا در حال اجرا است.

کد خبر 571400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.