عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از توزیع بیش از پنج هزار تن آسفالت در معابر شهرری تا اجرای ۱۲ طرح عمرانی توسط شهرداری قشم و عزل مجدد شهردار صائین‌قلعه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اتمام عملیات ساخت جاده تپه نور الشهدا شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: اگر عملیات ساخت جاده تپه نور الشهدا شهرکرد مرتب و بدون وقفه پیش برود عملیات بُرش کوه ۱۵ روز، عملیات جدول و پیاده‌روی ۲ ماه و روی هم رفته سه ماه دیگر زمان لازم است تا این پروژه به پایان برسد.

توزیع بیش از ۵ هزار تُن آسفالت در معابر شهرری

یوسف علی دهقان، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون لکه‌گیری و روکش مکانیزه آسفالت با توزیع ۵ هزار و ۱۰۰ تن آسفالت در معابر شهرری انجام شد.

اجرای بیش از ۶۵ عملیات مختلف توسط مرکز فوریت‌های شهرداری قدس

علی محمدپناه، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای بیش از ۶۵ عملیات مختلف عمرانی و خدماتی و اجرای بیش از ۵۰۰ متر جدول‌گذاری، بتن‌ریزی و اصلاح کفپوش معابر و انجام اقداماتی از قبیل اصلاح نشست معابر، نصب دریچه‌ها، مخلوط‌ریزی، دیوارکشی، ترمیم و لوله‌گذاری‌های جزئی در سطح شهر در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس (۱۳۷) خبر داد.

فضاسازی شهر فرون آباد پاکدشت برای راهپیمایی روز جهانی قدس

احسان درویشی، شهردار فرون آباد پاکدشت با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس از فضاسازی سطح شهر برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

تجهیز اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شاهین شهر به کولر

سعید اکرم‌خانی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین شهر گفت: با توجه به خواسته اعضای شورای اسلامی و تأکید آقای ابریشمی راد شهردار شاهین شهر مبنی بر کولردار کردن اتوبوس‌های فاقد کولر، این مهم با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دستور کار سازمان قرار گرفته و در حال حاضر اتوبوس‌ها در بازه زمانی مشخص مجهز به کولر می‌شوند.

اجرای ۱۲ طرح عمرانی توسط شهرداری قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم از اجرای ۱۲ طرح فنی و عمرانی توسط این شهرداری در سال ۱۴۰۱ با اعتباری افزون بر ۱۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سایه حاشیه بر سر شهرداری صائین قلعه

علیرضا کاظمی، شهردار صائین قلعه مجدداً با رأی شورای اسلامی شهر از شهرداری این شهر برکنار شد.

اجرای طرح ضربتی محله‌محور در هشترود

مهدی پور صادق، شهردار هشترود از اجرای طرح ضربتی محله محور برای تنظیف هر چه بهتر شهر در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر خبر داد.

ستون سیمانی سبزه‌میدان فاقد ارزش تاریخی بوده است

روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین در پی حواشی پیش آمده در فضای مجازی در خصوص حذف ستون سیمانی سبزه‌میدان اعلام کرد که این ستون فاقد ارزش تاریخی بوده است.

کد خبر 571349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.