مسئولان از کارخانه پلی اکریل حمایت کنند

امام جمعه مبارکه گفت: کارخانه پلی اکریل برای ادامه مسیر و خودشکوفایی به حمایت مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی نیازمند است. ضرورت حمایت از این کارخانه در بین مسئولان شهرستانی وجود دارد اما لازم است مسئولان استانی بیش از پیش از تولید حمایت کنند تا مشکلاتی از جمله تأمین مواد اولیه برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی امروز _ چهارشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ در آئین راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه اکریلیک (۲) اظهار کرد: در سال‌های ابتدای انقلاب، روز کارگر راهپیمایی‌های بزرگی برگزار می‌شد که هدف از آن حمایت از جامعه کارگری و صنعت کشور بود. امام خمینی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خود به این مناسب فرمودند اساس خلقت در انجام کار بوده و اولین کارگر هستی خداوند است.

وی افزود: در قرآن کریم نیز بر فعال بودن خداوند تاکید شده است، قدرت خداوند در تمام هستی جریان دارد. هستی براساس کار اداره می‌شود.

امام جمعه مبارکه گفت: فاز دوم کارخانه پلی اکریل امروز با همت مهندسان ایرانی مجدداً راه‌اندازی شد. این یک افتخار است و نتیجه فعالیت همه شاغلان این شرکت از مهندسان، کارگران، کارمندان و افرادی است که مسیر این کارخانه را حمایت کردند. این کارخانه سنگر اول جبهه مبارزه اقتصادی با دشمنان است.

موسوی اضافه کرد: این کارخانه برای ادامه مسیر و خودشکوفایی به حمایت مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی نیازمند است. ضرورت حمایت از این کارخانه در بین مسئولان شهرستانی وجود دارد اما لازم است مسئولان استانی بیش از پیش از تولید حمایت کنند تا مشکلاتی از جمله تأمین مواد اولیه برطرف شود.

وی ادامه داد: برای اداره این کارخانه علاوه بر تلاش مهندسان، دست پر توان مسئولان استانی نیز باید درکار باشد تا در مجموع شاهد تحقق شعار سال بوده و از این رهگذر مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور برطرف شود.

مجلس از پلی اکریل حمایت می‌کند

پروین صالحی، نماینده مردم مبارکه نیز در این مراسم اظهار کرد: پس از فراز و نشیب‌هایی که این کارخانه در دهه ۹۰ متحمل شد و تلاطم‌هایی که در عرصه اقتصادی کشور با آن مواجه شد، امروز مجدد شاهد راه‌اندازی آن هستیم و سرانجام کشتی این کارخانه به ساحل نجات نزدیک شد.

وی خطاب به مسئولان و مهندسان کارخانه پلی اکریل گفت: مادامی که از نقشه راهی که مقام معظم رهبری برای صنعت کشور با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ارائه داده‌اند حرکت کنید، نمایندگان مجلس نیز در تأیید فرامین ایشان هرآنچه از تهیه مواد اولیه و فراهم کردن ملزومات کارخانه نیاز باشد، انجام خواهند داد.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است این همدلی به پویایی سرافرازی و برازندگی هرچه بیشتر این واحد تولیدی که روزگاری نگین نساجی خاور میانه بود بینجامد و این مجموعه به نقطه اوج خود نزدیک شود.

کد خبر 571343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.