۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
نصب المان تصاویر شهدا در اراک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نصب المان تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس در خیابان شهدای این کلان‌شهر توسط این سازمان خبر داد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: المان‌های شهری در معرفی و شکل‌گیری هویت شهری نقش بسزایی دارد و ابزاری شاخص محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی بر گردن ما دارند به‌طوری که در حال حاضر امنیت و آرامش خود را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: ما در برابر ایثار و فداکاری شهدا مسئول هستیم، از این‌رو زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک تصریح کرد: یکی از راه‌های زنده نگهداشتن آرمان‌های شهدا و معرفی آنها به نسل امروزی نصب المان و تصاویر شهدا در سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ شهادت در جامعه است.

وی ادامه داد: المان شهدا در حقیقت بیانگر رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان غیور نسل گذشته به نسل آینده خواهد بود که در همین راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تمام ظرفیت‌های خود در جهت توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت استفاده می‌کند.

حسنی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ شهدا و زنده نگهداشتن یاد و نام این فرشتگان سبک‌بال و سرداران ایران اسلامی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک اقدام به نصب المان‌های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در خیابان شهدا کرده است.

کد خبر 571327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.