شوراها؛ بازوی توانمند تحقق مردم‌سالاری دینی در کشور

رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر، شوراها را بازوی توانمند تحقق مردم‌سالاری دینی در کشور دانست و گفت: نقش شوراها در جلب مشارکت عمومی بسیار مهم است.

حبیب‌الله اقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهمیت فعالیت شوراها برای جلب مشارکت شهروندان، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا بازوی توانمند تحقق مردم‌سالاری دینی در کشور هستند و با دارا بودن ماهیت مردمی، بیشترین نقش را در خصوص جلب مشارکت و اعتماد عمومی ایفا می‌کنند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر مهدیشهر به عنوان خادم در کنار شهروندان و زبان گویای آنها در برابر مسئولان هستند و از ابتدای کار خود با زمینه‌سازی و سرلوحه قرار دادن حضور و مشارکت تمام شهروندان در تصمیم‌گیری‌ها همواره می‌کوشد تا رشد و توسعه پایدار شهری بر مبنای عدالت را در سراسر نقاط شهر ایجاد کند تا بهبود خدمات شهری و عمرانی در زندگی شهروندان لمس شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر خاطرنشان کرد: در سال جدید با کمک مدیران شهری، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های مطلوبی در راستای عمران و آبادانی شهر و رفع دغدغه‌های شهروندان انجام خواهد شد و امیدواریم با همکاری و حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی، شاهد رشد و توسعه روزافزون شهر مهدیشهر باشیم.

کد خبر 571288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.