صرافی کراکن مجوز فعالیت در ابوظبی را دریافت کرد

تعداد صرافی‌های ارزهای دیجیتال با مجوز فعالیت در امارات همچنان در حال افزایش است و آخرین صرافی در این کشور، کراکن (Kraken) است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صرافی کراکن مجوز فعالیت به عنوان یک پلتفرم معاملات دارایی مجازی در ابوظبی را دریافت کرده است. بنابراین، Kraken از نمونه مشابهی پیروی می‌کند که توسط غول‌های دیگر صنعت مانند بایننس و FTX تنظیم و قانونگذاری شده است. امارات متحده عربی در تلاش برای تقویت تعامل رمزارزها از نظر مقررات روشن بوده است که امکان ورود را برای بسیاری از شرکت‌کنندگان این صنعت داد تا به آن بپیوندند. طبق گزارش بلومبرگ، آخرین موردی که در داخل مرزهای کشور مجوز دریافت کرده است، صرافی دارایی دیجیتال ایالات متحده Kraken است. این شرکت مجوز فعالیت به عنوان یک پلتفرم معامله دارایی مجازی در ابوظبی را دریافت کرد.

علاوه بر این، دفتر مرکزی منطقه‌ای را در شهر ایجاد کرد و انتظار داشت که در چند ماه آینده فعالیت خود را آغاز کند. این مجوز به پایگاه چند میلیون کاربر Kraken اجازه می‌دهد تا سرمایه گذاری، معامله، برداشت و سپرده گذاری رمزارزها را مستقیماً به درهم انجام دهد. همچنین بایننس چند هفته پیش با دریافت تاییدیه اصولی از سازمان دیده‌بان ابوظبی که این شرکت را قادر ساخت به عنوان یک بروکر دارایی‌های دیجیتال فعالیت کند، اقدام مشابهی انجام داد.

کد خبر 571260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.