تکمیل پروژه‌های هوشمندسازی با کمک نیروی انسانی تلاش‌گر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با بهره‌گیری از دو سرمایه اصلی شرکت ملی پست، یعنی نام‌ اعتمادآفرین آن و نیروی انسانی تلاشگر و باانگیزه، با ادامه روند برنامه‌های تحولی در این شرکت به‌ویژه تکمیل پروژه هوشمندسازی، به‌زودی شاهد ارتقای جایگاه راهبردی این شرکت در کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «عیسی زارع‌پور» در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت: امشب در یک فضای صمیمی و به‌یادماندنی، آن هم در موزه تاریخی و زیبای ارتباطات، هم مهمان بودیم و هم میزبان؛ مهمان جمع گرم و صمیمی بیش از ۸۰۰ نفر از کارکنان تلاشگر پست و میزبان دکتر محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری تا از نزدیک قدردان کوشش‌های دیده و نادیده پستچی‌های عزیز باشیم.

وی ادامه داد: فرصت مغتنمی بود تا تعدادی از کارکنان پست در حضور معاون اول رئیس‌جمهوری به نمایندگی از همکارانشان مشکلات چندین ساله کارکنان این شرکت را بیان کنند. مهمان عزیز این مراسم نیز شنونده سخنان آن‌ها بود و برای حل مشکلات این شرکت قول مساعد داد.

زارع‌پور تصریح کرد: حضور شخص معاون اول رئیس‌جمهوری در این مراسم گویای اهمیت شرکت ملی پست در مسیر هوشمند سازی و تحول و اهتمام دولت به حل مشکلات کهنه این شرکت است و بیش از همه نشانه اهمیت کار بزرگی است که شبکه پستی و کارکنان آن به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: مطمئنم با بهره‌گیری از دو سرمایه اصلی شرکت ملی پست یعنی نام اعتمادآفرین آن و نیروی انسانی تلاشگر و با انگیزه خود، با ادامه روند برنامه‌های تحولی در این شرکت به ویژه تکمیل پروژه هوشمندسازی، به زودی شاهد ارتقای جایگاه راهبردی این شرکت در کشور خواهیم بود.

تکمیل پروژه‌های هوشمندسازی با کمک نیروی انسانی تلاش‌گر

کد خبر 571254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.