رگبار بهاری، باد شدید و امواج ناپایدار؛ پدیده غالب آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ناپایدار تا اوایل هفته آینده از استان، گفت: وضعیت جوی امروز و فردا در اکثر مناطق به شکل افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و بارش‌های پراکنده به‌ویژه در نیمه‌غربی و شمالی استان است.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی، نشان‌دهنده جوی ناپایدار و گذر امواج به تناوب تا اوایل هفته آینده روی استان است و وضعیت جوی امروز و فردا در اکثر مناطق به شکل افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های پراکنده و موقتی به ویژه در نیمه غربی و شمالی استان است.

وی از تقویت امواج ناپایدار در روزهای جمعه و شنبه، افزود: در اواخر هفته شرایط بارشی بهتری را در اکثر مناطق خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۲۹ و خنک‌ترین ساعت‌های صبح فردا به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خنک‌ترین نقطه استان را بویین‌ومیاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان نیز خوروبیابانک با دمای ۳۵ درجه است.

هنرمند از ثبت بیشترین بارش در شهرستان خوروبیابانک با سه میلی‌متر خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته در چوپانان سه میلی‌متر، نائین حدود دو میلی‌متر، نطنز یک میلی‌متر و دیگر نقاط استان بارش‌های موقت و پراکنده داشته‌اند.

کد خبر 571240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.