ضرورت ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: با استقبال خانواده‌ها از نمایشگاه قرآن و عترت انتظار داریم، بتوان فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی را در زندگی مردم پیاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حسینی شامگاه _ششم اردیبهشت‌ماه_ در هفدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با ابراز رضایت از برپایی غرفه‌های خوب با محتوای مناسب در این دوره از نمایشگاه، اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه‌ها استمرار داشته باشد و شاهد برگزاری آن در ایام مختلف سال باشیم.

وی افزود: با استقبال خانواده‌ها از نمایشگاه قرآن و عترت انتظار داریم، بتوان فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی را در زندگی مردم پیاده کرد.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه رسانه‌های غربی نابودی خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته‌اند، گفت: امیدواریم این گونه نمایشگاه‌ها در تحکیم بنیان خانواده و ایمنی آن مؤثر واقع شود.

وی درباره این موضوع که در حوزه مدیریتی خود برای عمل به دستورات قرآن چه اقداماتی را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و قرار گرفتن در مسیر اهل بیت (ع) و الگوگیری از سیره معصومین (ع) از مهم‌ترین اهدافی است که برای فعالیت در حوزه فرمانداری در نظر گرفته‌ایم تا آموزه‌های قرآنی در زندگی مردم پیاده شود.

کد خبر 571139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.