عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از افزایش ۵۰ درصدی نرخ تاکسی‌های بیرجند تا سمپاشی بهاره درختان زرند و نرخ جدید کرایه حمل‌ونقل مسافر و بار درون‌شهری قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سمپاشی بهاره درختان زرند

جواد اسلامی، سرپرست سازمان سیما، منظر شهرداری زرند با بیان اینکه این طرح با هدف دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری‌های گیاهی و جلوگیری از طغیان شته‌ها است، گفت: سمپاشی درختان با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم پایه ارگانیک در حال انجام است.

نرخ جدید کرایه حمل‌ونقل مسافر و بار درون‌شهری قزوین

محمدرضا وثوق‌نیا، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرایی شدن نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر درون شهری (تاکسی‌ها و وانت بارها) در سال ۱۴۰۱ با میانگین ۴۰ درصد افزایش خبر داد.

افزایش ۵۰ درصدی نرخ تاکسی‌های بیرجند

علی بذرافشان، کارشناس حوزه حمل‌ونقل تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: نرخ تاکسی‌های تلفنی، اینترنتی و بی سیم شهر بیرجند در سال جدید، تا ۵۰ درصد افزایش یافت.

تربیت حافظان و قاریان قرآن در صدرا شتاب می‌گیرد

عباس فرج‌زاده، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا گفت: از هرگونه فعالیت قرآنی مؤثر و مورد اقبال شهروندان حمایت حداکثری خواهیم داشت تا تربیت حافظان و قاریان قرآن و توسعه معارف الهی در صدرا شتاب بیشتری گرفته شود.

افزایش مشارکت بانوان محلات اردبیل در فرهنگسراها

اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل از افزایش مشارکت بانوان محلات اردبیل در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل خبر داد.

تکمیل مرکز فرهنگی تجاری محله جویبار ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر از تکمیل مرکز فرهنگی تجاری محله‌ی جویبار، در جنب میدان استاندارد خبر داد و گفت: این مجموعه در سه طبقه ساخته شده که طبقه همکف آن تجاری و دو طبقه دیگر به عنوان مرکز فرهنگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اجرای سیستم مکانیزه آبیاری در کمربندی رودسر

مازیار صفایی، شهردار رودسر گفت: سال جاری برای نخستین‌بار، سیستم مکانیزه آبیاری به صورت پایلوت در بلوار امام رضا (ع) (کمربندی) این شهر اجرا می‌شود.

هوشمندسازی معابر شهرستان ساوه

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه با بیان اینکه هوشمندسازی شهرستان ساوه موجب ارتقای رفتار ترافیکی خواهد شد، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات جرحی و فوتی، سامانه هوشمندسازی معابر به منظور ثبت تخلف سرعت با پیگیری فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه و شهرداری در پلیس راهور راه‌اندازی شده است.

بازدید رایگان از موزه‌ها و عمارت‌های تاریخی سنندج

سید انور رشیدی، شهردار سنندج با تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته سنه، گفت: به همین مناسبت بازدید از موزه‌ها و عمارت‌های تاریخی سنندج و برخی اماکن فرهنگی دیگر امروز ششم اردیبهشت رایگان بود.

کد خبر 571096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.