از لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد چه می‌دانید؟

چندی است که شهر مشهد دیگر تنها مقصدی زیارتی و مذهبی نیست و افراد برای گشت و گذار و حتی خرید لوازم مورد نیاز، نیز به این شهر سفر می‌کنند.

شهر مشهد علاوه بر جاذبه‌های متنوع گردشگری، امکانات رفاهی مانند اقامتگاه‌های با کیفیت و لوکس همچنین مراکز خرید بزرگ همراه با برندهای معروف بین‌المللی را در خود جای داده و به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل شده است. اگر با پرواز تهران به مشهد به این شهر سفر داشته‌اید احتمالاً با لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد آشنایی دارید زیرا اکثر آن‌ها در مسیر رفت و آمد حرم مطهر امام رضا یا در اطراف مناطق دیدنی این شهر واقع شده‌اند. جالب است بدانید مراکز خرید لوکس مشهد آن قدر متعدد و متنوع هستند که می‌توانند تمام نیاز شما را در بر بگیرند و به نحو احسن بر آورده کنند. ما قصد داریم در این قسمت چند مرکز خرید لوکس در مشهد را بررسی کرده و همراه با آدرس در اختیار شما قرار دهیم. این مقاله می‌تواند برای افرادی که با تورهای گردشگری مشهد به این شهر سفر می‌کنند نیز مفید باشد زیرا در زمان خالی یا تایم استراحتتان می‌توانید از این مکان‌ها بازدید کرده و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

مرکز خرید آلتون مشهد

این مرکز خرید به افراد خوش سلیقه پیشنهاد می‌شود. برج آلتون که از بزرگ‌ترین مراکز اداری و تجاری مشهد به شمار می‌رود؛ مرکز خریدی را در دل خود جای داده که در آن از انواع برندهای معتبر و بین‌المللی پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و … بهره گرفته است. با ورود به این برج لوکس توانایی خرید پوشاک با کیفیت چرم را نیز دارید. در کنار موارد دیگر این برج به مانتوهای شیک و لاکچری خود معروف است. پس اگر برای مراسمی به دنبال مانتویی زیبا بودید پیشنهاد ما به شما مرکز خرید آلتون مشهد است. این برج در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های مشهد یعنی خیابان دانشگاه قرار گرفته و دسترسی مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نشانی: مشهد، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۲۲ و ۲۳، برج آلتون

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

آرمیتاژ به عنوان یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید شهر مشهد شناخته می‌شود. اگر با قطار مشهد به این شهر سفر کردید و قصد گشت و گذار و تفریح را به همراه خرید از بهترین برندهای پوشاک و لوازم آرایش را دارید می‌توانید به این مرکز خرید بزرگ بروید و لحظاتی از سفرتان را به آن اختصاص دهید. مطمئن باشید که در نهایت از انتخابتان رضایت کامل دارید. در این برج کودکان هم می‌توانند مشغول بازی در شهربازی و سالن بازی خردسالان شوند و خاطراتی مهیج و جذاب را برای خود رقم بزنند. در کنار شهربازی رستوران‌ها و کافی شاپ‌هایی وجود دارد که تفریح شما را کامل می‌کند. اگر درون طبقه‌های برج به دنبال جایی برای تغییر حال و هوایتان می‌گشتید به روف گاردن آرمیتاژ مراجعه کنید. در این فضا تمام مشهد زیر پایتان قرار می‌گیرد و نسیمی خوش صورتتان را نوازش می‌کند. اشاره به سالن‌های ورزشی و زیبایی که در این برج قرار گرفته هم خالی از لطف نیست. اگر ساکن این شهر هستید می‌توانید از خدمات و امکانات آن‌ها استفاده کنید.

نشانی: مشهد، خیابان هفت تیر، خیابان گلشن

از لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد چه می‌دانید؟

مرکز تجاری خورشید مشهد

یکی دیگر از مراکزی که برای خرید می‌توانید به آن مراجعه کنید مرکز تجاری خورشید است. این مرکز خرید که در خیابان احمد آباد واقع شده حدود ۹ طبقه و ۴۹ واحد تجاری را شامل می‌شود. اگر گذرتان به این مجتمع افتاد باید بدانید که در این مکان اجناس و لوازم با کیفیت و درجه یکی به فروش می‌رسد. در مرکز تجاری خورشید مشهد می‌توانید در کافی شاپ‌ها و رستوران‌های تعبیه شده در طبقات مدتی استراحت کنید و بعد دوباره به تفریح بپردازید. انواع کیف، کفش، ساعت و … در این مرکز خرید یافت می‌شود به عبارت دیگر با مراجعه به مجتمع خورشید دست خالی برنمی‌گردید.

نشانی: مشهد، خیابان احمد آباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا

مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد انتخابی دیگر برای افرادی است که به خرید اجناس لوکس و با کیفیت علاقه زیادی دارند. این مرکز خرید نمایی متفاوت با دکوراسیونی خاص دارد که حتی می‌تواند از لحاظ ظاهری هم دقایقی شما را محو خود کند. در مرکز خرید آرمان می‌توانید پوشاک، لوازم آرایشی، کیف، کفش، عینک و انواع اکسسوری را پیدا کنید. در این مجموعه فود کورت، محل بازی کودکان و بزرگسالان، آب نما و جاذبه‌های دیگری وجود دارد که بر زیبایی‌های این مرکز خرید افزوده است. ناگفته نماند مرکز خرید آرمان مشهد دارای ۱۳ طبقه و ۳۵۹ واحد تجاری، ۲۹۰ واحد اقامتی و ۱۱۹ واحد مسکونی است. البته برای پارک و ازدحام در این برج نگرانی به دل راه ندهید زیرا ظرفیت آن حدود ۱۳۰۰ نفر برآورد شده و ظرفیت پارکینگ آن حدود ۴۴۵ خودرو است.

نشانی: مشهد، خیابان نواب صفوی

مرکز خرید مجتمع تجاری الماس شرق

احتمالاً نام این مجتمع تجاری به گوشتان خورده است. اگر از ساکنین و اهالی شهر مشهد بپرسید که برای خرید و تفریح کجا برویم امکان ندارد که نام این مرکز خرید را به زبان نیاورند. به عقیده اکثر افراد این سازه تجاری یکی از زیباترین مراکز خرید در مشهد است. اگر به بلوار خیام رفتید می‌توانید از شهربازی که درست مقابل این مرکز خرید وجود دارد استفاده کنید و لحظات شادی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. مرکز مجتمع تجاری الماس شرق سال‌ها است که مانند نگینی در مشهد می‌درخشد و گردشگران را به سمت خود جلب می‌کند. در این مرکز خرید هم می‌توانید انواع سوغاتی، صنایع دستی، تابلوهای معرق کاری، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، خوراکی‌های خوشمزه، فروشگاه آجیل و … را بازدید و بر اساس نیازتان از آن‌ها خرید کنید.

نشانی: مشهد، بلوار خیام، بلوار بهارستان

از لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد چه می‌دانید؟

مجتمع تجاری مشهد مال

یکی دیگر مراکز تجاری لوکس که در شهر مشهد وجود دارد مجتمع تجاری مشهد مال است. در این مرکز خرید که در ۲۳ طبقه با ۹۰ متر ارتفاع بنا شده می‌توانید تمام نیازهای خود به پوشاک، کیف و کفش، عینک و لوازم جانبی، اکسسوری و … را پاسخگو باشید. در کنار این موارد می‌توانید مدتی را در شهربازی، هایپر مارکت و سالن سینمای آن مشغول تفریح و گشت و گذار شوید. اگر با سفر به مشهد به دنبال جایی برای اقامتی لوکس بودید می‌توانید از هتل پنج ستاره مشهد مال استفاده کنید. در این مجتمع پارکینگ طبقاتی، دفترهای اداری و امکانات رفاهی دیگری وجود دارد که شما را با چهره دیگری از مشهد آشنا می‌کند.

نشانی: مشهد، بلوار سجاد نبش چهار راه خیام (تقاطع خیام و سجاد)

مرکز خرید کاسپین مد مشهد

اگر بلیط هواپیما خود را از لینک https://www.safarmarket.com/flights خریداری کردید و به این شهر زیارتی و سیاحتی سفر کردید حتماً در حین سفرتان به مرکز خرید کاسپین مد سر بزنید. این مرکز خرید تقریباً یکی از مجتمع‌هایی است که حدود ۱۵ سال از تأسیسش گذشته و جزو قدیمی‌ها به حساب می‌آید. با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید از مطرح‌ترین برندهای پوشاک و لوازم دیگر دیدن کرده و بر حسب نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید. جالب است بدانید کاسپین مد سال‌ها است که شعبه‌های دیگرش را در مکان‌ها یا شهرهای دیگر مثل تهران و مازندران بنا کرده و به طور مستقیم وارد کننده برخی کالاهای بین‌المللی است. در این مرکز خرید پوشاک، کفش، کیف، لوازم آرایشی، اکسسوری و هر آن چیز که شما بخواهید وجود دارد.

نشانی: مشهد، بلوار امام سجاد، چهار راه بزرگمهر

مرکز خرید پروما مشهد

پروما هم یکی از مراکز خرید قدیمی مشهد است که امروزه به عنوان یکی از لوکس‌ترین مجتمع‌ها برای خرید به شمار می‌رود. در این مرکز خرید می‌توانید مواد غذایی، لوازم آرایش، پوشاک، لوازم منزل، اقلام بهداشتی، کیف و کفش و خلاصه هر چیز که به آن احتیاج دارید را پیدا کنید. همه چیز در پروما کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب دارد.

نشانی: مشهد، میدان جانباز، بلوار جانباز

از لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد چه می‌دانید؟

مجتمع تجاری وصال

در مجتمع تجاری وصال ۶ طبقه می‌توانید در ۴۰۰ واحد تجاری فعال، پوشاک درجه یک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، کادویی و سوغاتی و … را پیدا کنید. این مرکز خرید از مجتمع‌های لوکس مشهد به شمار رفته و از محبوبیت خاصی به علت تنوع و کیفیت بالای اجناس برخوردار است.

نشانی: مشهد، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۲۳ و ۲

کد خبر 571093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.