۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
خطر کم‌آبی بر سر فضای سبز شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه بیشتر فضای سبز شهرکرد رو به خشکی رفته است، گفت: درحال‌حاضر حدود دو هزار هکتار فضای سبز در شهرکرد وجود دارد که نزدیک به ۵۰۰هکتار آن احیا شده و مابقی، به علت کمبود یا نبود آب احیا نشده و رو به خشکی رفته است.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه رفع نیازهای شهروندان مستلزم همکاری و هماهنگی بین‌دستگاه‌ها است، اظهار کرد: با توجه به اینکه محل تأمین اعتبارات شهرداری از جیب مردم است، اگر هماهنگی و همراهی بین‌دستگاهی برای رفع نیازهای مردم وجود داشته باشد، در شرایط کنونی فشار کمتری به شهروندان وارد می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح استفاده از پساب فاضلاب، افزود: درحال‌حاضر حدود دو هزار هکتار فضای سبز در شهرکرد وجود دارد که نزدیک به ۵۰۰ هکتار آن احیا شده و مابقی آن به علت کمبود یا نبود آب احیا نشده و رو به خشکی رفته است.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه آب و تأمین آن وجود دارد، درخواست داریم بحث پساب شهرکرد در اسرع وقت و با اولویت توسط متولیان حل شود تا شهرداری بتواند با استفاده از این پساب، نیازی آبی فضای سبز شهر را تأمین کند.

کد خبر 571092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.