باند جنوبی خیابان شهیدان امینی بهسازی شد

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور جلوگیری از افزایش حجم ترافیک منطقه ۱۲ با محوریت دسترسی آسان، خیابان شهیدان امینی در مدت سه ماه بهسازی شد.

مجید طرفه‌تابان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه خیابان شهیدان امینی در محدوده منطقه ۱۲ شهرداری در محله عاشق‌آباد حدفاصل خیابان شهید باهنر و خیابان بهداری با محوریت دسترسی آسان و به‌منظور جلوگیری از افزایش حجم ترافیک این منطقه بهسازی شد.

وی با بیان اینکه طول پروژه خیابان شهیدان امینی ۴۰۰ متر است که طرح اصلی با دو باند جنوبی و شمالی، محله عاشق‌آباد را به شهرک نگین متصل می‌کند، افزود: در حال حاضر طبق آزادسازی‌ها و وضعیت موجود، باند جنوبی طرح اصلی به همراه جدول‌کاری انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه خیابان شهیدان امینی از اسفندماه ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: مدت پیمان پروژه سه ماه بود که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال اوایل اردیبهشت‌ماه به پایان رسید.

وی با اشاره به احداث پروژه خیابان شهیدان امینی، تصریح کرد: با توجه به محل قرارگیری این پروژه در محله عاشق‌آباد که از نقاط پرجمعیت با بار ترافیکی زیاد است، اجرای آن می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جریان ترافیکی نقطه‌ای، شهری و اثرگذاری هدفمند در دسترسی آسان اهالی منطقه به خیابان‌های اطراف داشته باشد.

کد خبر 571070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.