برند ورزشی لی نینگ Bored Ape Yacht Club را به نمایش می‌گذارد

لی نینگ(Li Ning) یک شرکت برجسته چینی پوشاک و تجهیزات ورزشی که دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد، قرار است خط تولید لباس‌هایی را با تصاویری از بورد ایپ یات کلاب #4102 منتشر کند، زیرا این برند به دنبال استفاده از محبوبیت فزاینده توکن‌های غیرقابل تعویض است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این شرکت یکشنبه در Weibo، پلتفرم میکروبلاگینگ چینی که مانند توئیتر است، اعلام کرد که لی نینگ تی‌شرت‌ها و کلاه‌هایی با چاپ تصویر BAYC خواهد فروخت. بر اساس گزارش هفته گذشته در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ، در سه ماهه اول سال جاری، این برند تقریباً ۳۰ درصد افزایش فروش خرده فروشی نسبت به سال قبل را ثبت کرد.

آن تا، یک برند چینی پوشاک ورزشی که شریک رسمی بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن بود، در اوایل سال جاری با انتشار مجموعه‌ای از مجموعه‌های دیجیتالی که شامل تیم ملی دو و میدانی بود، از NFT استفاده کرد. چین هنوز مقررات روشنی را در مورد تجارت NFT تنظیم نکرده است، اما رسانه‌های دولتی در مورد تبلیغات و اغراق هشدار داده‌اند که می‌تواند تأثیر نامطلوبی بر توسعه بازار NFT داشته باشد. لابی‌های صنعت بانکداری و اوراق بهادار چین از اعضا خواستند تا موج مالی‌سازی و اوراق بهادار سازی NFT را قاطعانه مهار کنند.

کد خبر 571068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.