۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
سیاست‌های رمزارزی اپل

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل صرافی Coinbase، در قسمتی از پادکست Superteam که هفته گذشته پخش شد، در مورد سیاست رمزارزی اپل صحبت کرد. سوپرتیم پادکستی است که اکوسیستم وب3 در هند را بررسی می‌کند.

به گزارش ایمنا، برایان آرمسترانگ درباره سیاست ضد رمز ارزی اپل توضیح داد و گفت: شما سعی می‌کنید برنامه‌تان را در اپ استور بیاورید ولی اپل مخالفت می‌کند و آن را حذف کرده و در عین حال یک برنامه رقیب را تأیید می‌کند. رئیس Coinbase توضیح داد: اپل تاکنون واقعاً با رمزارزها خوب رفتار نکرده است. آنها در واقع تعدادی از ویژگی‌هایی را که ما می‌خواهیم در برنامه داشته باشیم ممنوع کرده‌اند، و آن را مجاز نمی‌دانند. بنابراین می‌تواند مشکلات احتمالی ضد انحصار به وجود آید.

آرمسترانگ افزود: باید گوشی‌های سازگار با رمزارزها وجود داشته باشد که فکر می‌کنم در آینده می‌توانند بسیار محبوب شوند، بنابراین جالب است که ببینیم چگونه این کار انجام می‌شود.

مدیرعامل صرافی رمزارزها تاکید کرد که نمی‌خواهد کوین بیس مانند اپل باشد و افزود: صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) برای من بسیار جالب هستند. مدیرعامل کوین بیس در رابطه با لیست کردن رمزارزها توضیح داد که به عنوان یک کسب‌وکار خدمات مالی نظارت شده، این پلتفرم نمی‌تواند چیزی را سرسری فهرست کند، بنابراین کوین بیس “استانداردهای فهرست بندی بسیار قوی” را برای تصمیم‌گیری اینکه کدام ارزهای رمزنگاری شده فهرست می‌شوند، ایجاد کرده است”.

کد خبر 571053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.