کشف محموله سیگار قاچاق در شهرستان لردگان 

فرمانده انتظامی لردگان، گفت: ماموران انتظامی این یگان در بازرسی از یک دستگاه خودروی سمند(شوتی)،  ۳۱۷هزار نخ سیگار به ارزش تقریبی ۳۰۰میلیون تومان کشف کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ «علی تابش‌فرد» امروز- سه‌شنبه ششم اردیبهشت- اظهار کرد: مأموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سمند (شوتی) مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو سمند، ۳۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه، تقریباً ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان، اضافه کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ تابش‌فرد خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه، همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

کد خبر 571048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.