گلاره عباسی در هفته بین‌المللی فیلم آسیا

فیلم روان‌شناختی «شاهین» با کارگردانی سالار طهرانی و بازی گلاره عباسی، به هفته بین‌المللی فیلم آسیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی، نویسندگی مهران رنجبر و تهیه‌کنندگی مشترک آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران، در شانزدهمین حضور بین‌المللی خود، به سومین دوره از جشنواره هفته بین‌المللی فیلم آسیا در کشور چین دعوت شد.

«شاهین» پیش از این به رویدادهای بین‌المللی متعددی از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم «من هستم» انگلستان (The I am film festival London UK)، جشنواره فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس هالیوود (AFF)، جشنواره بین‌المللی فیلم کبک کانادا (Gbeck film fstival) و جشنواره ال تی یو ای (Ltue film festival) ایالات متحده آمریکا در ایالت یوتا دعوت شده بود.

در فیلم «شاهین» که در ژانر ترسناک و گونه روانشناسانه ساخته شده است، بازیگرانی چون علیرضا کمالی، گلاره عباسی، مهران رنجبر، بهار نوحیان، فرزین محدث، ریحانه رضی، هادی الیاس و احسان امانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دوره‌های قبلی جشنواره هفته بین‌المللی فیلم آسیا در کشور ژاپن برگزار می‌شد و این دوره آن از تاریخ هفدهم تا بیست‌وچهارم اریبهشت ۱۴۰۱ (هفتم تا چهاردهم می ۲۰۲۲) در کشور چین برگزار و فیلم‌های برگزیده این جشنواره در بیش از دو هزار سالن سینما در کشور چین پخش خواهد شد.

کد خبر 571012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.