احداث مجموعه فرهنگی ملایر در بوستان شقایق

شهردار ملایر گفت: پس از اختصاص ساختمان شهرداری واقع در خیابان شهید رجایی، به «سرای فرهنگ و هنر» که مورد استقبالِ فرهنگ‌دوستان قرار گرفت، شهرداری قصد احداث یک مجموعه‌ فرهنگی در بوستان شقایق را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تأسیس مراکز فرهنگی و فرهنگ‌سراها تأثیر بسزایی بر افزایش دانش جامعه و ارتقای فرهنگ شهروندی دارد و موجب می‌شود گروه‌های سنی با مفاهیم مختلف آشنا شوند، شهرداری ملایر به منظور زمینه‌سازی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی اقدام به احداث مراکز فرهنگی و تجاری کرده است.

مجید فرجی نیز در این خصوص اظهار کرد: پس از اختصاص ساختمان شهرداری، واقع در خیابان شهید رجایی، به «سرای فرهنگ و هنر» که مورد استقبالِ فرهنگ‌دوستان قرار گرفت، شهرداری قصد احداث یک مجموعه‌ی فرهنگی در بوستان شقایق را دارد.

وی افزود: بوستان جدیدالاحداث شقایق با وسعت ۱۸ هزار مترمربع در بین سه بلوک (N و E،D) شهرک ولیعصر واقع شده که تراکم جمعیتی بالایی دارد و در همین راستا، فرهنگ‌سرایی به وسعت بیش از هزار متر در این محل، جهت استفاده عموم در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار ملایر با اشاره به تکمیل مرکز فرهنگی تجاری محله‌ی جویبار، جنب میدان استاندارد، تصریح کرد: این مجموعه در سه طبقه ساخته شده که طبقه همکف آن تجاری و دو طبقه دیگر به عنوان مرکز فرهنگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرجی به برنامه‌ریزی و عزم شهرداری برای احداث مراکز فرهنگی در محله‌های کمتر برخوردار اشاره و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک بتوانیم در محله‌ی امامزاده عبدالله و دیگر محلات، مراکز فرهنگی احداث کنیم.

کد خبر 570981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.