پیشرفت ۹۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی

شهردار اراک از پیشرفت ۹۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی خبر داد و گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، این پروژه تا پایان اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) شهر اراک با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و چنانچه طی روزهای آینده دستگاه‌های خدمات‌رسان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند و همچنین شرکت مخابرات اقدامات لازم را نسبت به رفع معارضات انجام دهد، سرعت احداث آن نیز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی بیش از ۹۰ درصد است، تصریح کرد: مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، این پروژه تا پایان اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهردار اراک افزود: مناقصه سایر طرح‌های دیگر شهری از جمله دره گردشگری گردو، ایجاد ساختمان شهرداری منطقه سه و همچنین ساختمان زورخانه شهر اراک در حال برگزاری است تا بتوان با تخصیص اعتبار بودجه سال جاری ادامه اجرای این طرح‌ها را کلید زد.

وی با بیان اینکه در فروردین‌ماه امسال بیش از ۴۰۰ تن آسفالت در سطح شهر اراک پخش و توزیع شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تولید آسفالت در مناطق مختلف این شهر بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تن باشد.

کریمی تصریح کرد: میزان اعتبار قراردادهای منعقد شده سال گذشته ۲,۱۱۰ میلیارد ریال بوده است که امیدواریم این قراردادها در سال جاری افزایش یابد و با مطالعات بیشتر انجام شود.

کد خبر 570924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.