عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از انتصاب شهردار بابل تا از سرگیری فعالیت اتوبوسرانی رفسنجان و برگزاری آزمون شهرشناسی رانندگان تاکسی ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کارگران شهرداری شوش خواستار پرداخت مطالبات صنفی خود شدند

کارگران شاغل در بخش‌های مختلف شهرداری شوش روز دوشنبه با حضور مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار پرداخت مطالبات صنفی خود شدند.

حمایت از گروه‌های موسیقی بومی و محلی رفسنجان

سید محسن سجادی، معاون هنری شهرداری رفسنجان از اقدام مدیریت شهری برای حمایت از ظرفیت گروه‌های موسیقی بومی و محلی رفسنجان خبر داد.

زباله‌گردی پدیده‌ای که مختص زنجان نیست

شهرام فرح‌بخشیان، مدیر سازمان پسماند شهرداری زنجان با بیان اینکه زباله‌گردی پدیده‌ای سراسری بوده و مختص شهر زنجان نیست، گفت: این اقدام باعث از دسترس خارج شدن بخشی از سرمایه شهرها می‌شود و باید در این رابطه برنامه مدون وجود داشته باشد.

آغاز آسفالت محله قلعه نو سبزوار

هادی محسنی راد، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سبزوار گفت: در راستای توزیع عادلانه خدمات شهری، آغاز عملیات آسفالت خیابان میلاد در محله هدف قلعه نو دهراز به متراژ شش هزار مترمربع آغاز شد.

اصلاح هندسی بلوار شهید چگینی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بلوار شهید چگینی حدفاصل بلوار مطهری تا بلوار معلم اصلاح هندسی می‌شود.

فعالیت اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان از سر گرفته شد

محمدرضا سلمانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان اظهار کرد: با توجه به فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت حضوری، اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان نیز با اختصاص سرویس‌های ویژه برای دانشجویان به شیوه قبل از دوران کرونا به انجام خدمت به شهروندان، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌پردازد.

برگزاری آزمون شهرشناسی رانندگان تاکسی ساری

سجاد اسدی زغالچالی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری بابیان اینکه امتحان شهرشناسی قبل از شروع به فعالیت تاکسیرانان الزامی است، گفت: این آزمون به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.

شهردار بابل منصوب شد

احمد وحیدی، وزیر کشور، شاهین کلانتری بنگر به سمت شهردار بابل منصوب و طی مراسمی با حضور مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مرادی، سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران معرفی شد.

تخریب بافت‌های فرسوده و خطرساز گوگد

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد با بیان اینکه روند ساخت‌وساز در شهر گوگد رو به افزایش است، گفت: سال ۱۴۰۰ حدود پنج هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده خطرساز سطح شهر تخریب و آزادسازی شد.

کد خبر 570857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.